خبرگزاری کار ایران

معرفی شش کتاب تازه در حوزه ادبیات کودک

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۹۸۲

عناوین جدیدی از سوی نشر چکه برای رده‌های مختلف سنی کودک و نوجوان منتشر و راهی بازار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ چند عنوان از مجموعه‌ی" زوزو می‌گه چکار کنیم" برای رده‌ی سنی الف و ب توسط نشر چکه وارد بازار کتاب شده است.

در توضیح این مجموعه می‌خوانیم: این مجموعه تلاش می‌کند خردسالان را با مشاغل رایج در جامعه و مهارت‌های زندگی، با زبان شعر و آهنگ آشنا کند. مجموعه‌ی "زوزو" سروده‌ی مریم اسلامی است و هر جلد آن با قیمت 3500 تومان به بازار عرضه شده است.

معرفی شش کتاب تازه در حوزه ادبیات کودک

از عناوین دیگر منتشر شده توسط نشر چکه می‌توان به "باغ وحش هیولاها" اشاره کرد. این کتاب در 36 صفحه، ماجرای باغ وحشی مملو از هیولا‌های شیطان و بازیگوش را بازگو می‌کند که مدیریتش برعهده یک پسر بچه قرار گرفته است. نویسنده‌ی این کتاب اِمی اسپارکس است و توسط شیدا رنجبر ترجمه شده است. "باغ وحش هیولاها" در 36 صفحه و قیمت 7000 تومان روی پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار گرفته است.

"آغاز داستان‌های اسطوره‌ای، کیومرس پادشاه" به قلم آرمان آرین و تصویرگری لیلی درخشان نیز از عناوین تازه‌ی این انتشارات است. این کتاب از سری قصه‌های اسطوره‌ای است که با زبانی کودکانه و روایتی جالب، اسطوره‌های باستانی را به کودکان معرفی می‌کند. این کتاب در 24 صفحه و قیمت 9500 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.  

در حوزه‌ی نوجوان نیز کتاب "لطفا به من نگویید مالولیتو" عنوان تازه به بازار آمده‌ی نشر چکه است. این کتاب از نوشته‌های الویرا لیندو است که بازتاب خوبی در رسانه‌های جهان داشته و به تازگی توسط سعید متین ترجمه شده است. در انتهای این کتاب آمده است: مانولیتو گافوتاسِ معروف با قسمت جدیدی از مجموعه‌ای که برنده‌ی جایزه‌ی ملی ادبیات کودک و نوجوان اسپانیا شده؛ بازگشته است. در این ده سال دنیا تغییر کرده و مانولیتو هم بزرگ شده است. در صفحات این اثر جدید همه شخصیت‌های که به مجموعه رنگ و بوی خاصی بخشیده بودند؛ حضور دارند. نگاه تقلید ناپذیر مانولیتو، واقعیت جهان ما را با تیزبینی و تازگی همیشگی‌اش روشن می‌کند.

"لطفا به من نگویید مالولیتو" در 140 صفحه منتشر شده است. این کتاب 7000 تومان قیمت‌گذاری شده است.

معرفی شش کتاب تازه در حوزه ادبیات کودک

دو عنوان دیگر از این ناشر"روز جیغ بزرگ من!" و "ماجراهای پینوکیو" است . "روز جیغ بزرگ من!" به نویسندگی و تصویرگری ربکا پترسون و ترجمه‌ی پیام ابراهیمی روایتی از یک روز بد برای بلا است. روزی که در آن همه چیز اشتباهی می‌شود و تنها کاری که از دست او بر میاید جیغ زدن است. این کتاب در 32 صفحه و قیمت 8000 تومان راهی بازار شده شده است. کتاب ماجرا‌های پینوکیو نیز جزو کتاب‌هایی است که اخیرا با طراحی و چاپ با کیفیت بر پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها ظاهر شد.

این کتاب روایتی از داستان معروف پینوکیو  به قلم کارلو کولودی و ترجمه‌ی مهرداد مهدویان است که با قیمت 35000 تومان در 164 صفحه راهی بازار شد.

آخرین کتاب از لیست تازه‌های نشر  کودک و نوجوان متعلق به نشر چترنگ است. این کتاب داستان کلاسیک و مشهور "غرور و تعصب" اثر جین آستین را بازگو می‌کند که توسط سبا هاشمی نسب ترجمه شد. "غرور و تعصب" این بار به صورت رمان مصور چاپ شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. این کتاب 107 صفحه دارد و 22000 تومان قیمتگذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز