خبرگزاری کار ایران

گروه «دال» با «گذر اردیبهشت» به تالار وحدت می‌آید

تازه‌ترین کنسرت گروه موسیقی «دال» با اجرای قطعاتی منتخب از آلبوم «گذر اردیبهشت» در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، گروه موسیقی «دال» در تازه‌ترین کنسرت خود که روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه در تالار وحدت اجرا می‌شود قطعاتی منتخب از آلبوم «گذر اردیبهشت» را برای علاقه‌مندان اجرا می‌کند.

یزدان بهمنی یکی از نوازندگان گروه «دال» با اشاره به جزییات برنامه پیش رو توضیح داد: اولین کنسرت رسمی گروه «دال» در تابستان سال جاری و تالار وحدت روی صحنه رفت که با استقبال خوبی برگزار شد ولی به‌خاطر ورود به ماه‌های محرم و صفر و تعطیلی برنامه‌های موسیقی و همچنین فشردگی برنامه‌های تالار وحدت، تمدید کنسرت میسر نشد. به همین جهت گروه «دال» بار دیگر «گذر اردیبهشت» را برای علاقه‌مندانش اجرا می‌کند.

یزدان بهمنی درباره قطعات آلبوم «گذر اردیبهشت» توضیح داد: «آوازم را می‌رقصیدی» اولین قطعه‌ی این آلبوم بود که برای اولین‌بار منتشر شد. پس از آن قطعه «گذر اردیبهشت» در اردیبهشت ماه در فضای مجازی منتشر شد. «لحظه‌ها را انتظارم» آخرین قطعه منتشر شده در فضای مجازی است اما اولین قطعه‌ این آلبوم که گروه «دال» را در فضای رسمی موسیقی معرفی کرد قطعه‌ «طعم شیرین خیال» بود که برای فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شد. «شعری که زندگیست»، «شکوفه های زیتون»، «لحظه‌ها را انتظارم» از دیگر قطعاتی هستند که در این کنسرت در تالار وحدت اجرا می‌شوند

کد خبر : ۴۳۷۳۴۱