خبرگزاری کار ایران

مجید قناد؛ مجری افتتاحیه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

مدیر اجرایی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: مراسم افتتاحیه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با عنوان «شادمانی کودکان و نوجوانان» برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجید فروتن اظهار کرد: آئین رسمی گشایش این جشنواره دوشنبه ۲۲ آذر ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور میهمانان خارجی، داوران، کودکان و نوجوانان و خانواده‌های همدانی در سالن ابن‌سینا نمایشگاه بین‌المللی همدان برگزار خواهد شد.

فروتن با بیان اینکه مراسم افتتاحیه یک جشن مردمی است، افزود: این مراسم با عنوان «شادمانی کودکان و نوجوانان» با موضوع میلاد پیامبر اکرم(ص)، معرفی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و معرفی فرهنگ و هنر استان همدان اجرا خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: برای این مراسم بخش‌های متنوع هنری شاد ویژه کودکان و نوجوانان، اجرای عمو قناد، نمایش‌های عروسکی، موسیقی و تواشیح، جنگ شادی و سخنرانی در نظر گرفته شده و حضور برای عموم مردم همدان آزاد است.

فروتن با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به مدت ۶ روز در همدان برگزار می‌شود، افزود: نمایش‌ها از روز یکشنبه ۲۱ آذر ساعت ۹ صبح در سالن‌های همدان به روی صحنه می‌روند.

مدیر اجرایی جشنواره بیست و سوم یادآور شد: نمایش‌های بخش خیابانی نیز هر روز از ساعت ۱۵ مقابل مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی اجرا می‌شوند.

بیست و سومین جشنواره بین‎المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی از ۲۲ تا ۲۷ آذرماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۳۶۵۰۲