خبرگزاری کار ایران

مروری بر تازه‌ترین کتاب‌های گویای منتشر شده

سه کتاب تازه "برو ولگردی کن رفیق"، "هنر همیشه بر حق بودن" و ‎"چگونه بر خود مسلط شویم" که توسط ناشران مختلفی منتشر شده ازسوی نشر نوین گویا به کتاب صوتی تبدیل شدند.

«برو ولگردی کن رفیق» نوشته مهدی ربی، مجموعه‌­ای شامل چهار داستان است که نگاهی به مسائل و مشکلات نسل جوان دارد. نشر چشمه ناشر کتاب چاپی این اثر است که در حال حاضر موسسه «نوین کتاب گویا» آن را به صورت شنیداری تولید و منتشر کرده است. این اثر با صدای حسن آزادی، از گویندگان با سابقه رادیو و فعالان حوزه تئاتر روایت شده و در قالب لوح فشرده با زمان 217 دقیقه تولید شده است.

«هنر همیشه بر حق بودن» و «چگونه بر خود مسلط شویم» دو کتاب دیگری­ست که نوین کتاب گویا همزمان با این اثر منتشر کرده است. نشر ققنوس ناشر چاپی کتابهای یاد شده هستند که «نوین کتاب گویا» اولی یعنی هنر همیشه بر حق بودن را با صدای علیرضا آرا و مدت زمان 155 دقیقه و کتاب دوم- چگونه بر خود مسلط شویم- را با صدای نیما کرمی و مدت زمان 271 دقیقه تولید و منتشر کرده است.

این روزها طرفداران کتاب‌های شنیداری- کتاب گویا- رو به افزایش است و می­‌توان این دست تولیدات در حوزه نشر کتاب را فرصتی برای افزایش سرانه مطالعه کتاب تلقی کرد.

کد خبر : ۴۳۴۳۱۹