خبرگزاری کار ایران

ناصر پاشایی به ایلنا خبر داد:

موسسه‌ای به نام مرتضی پاشایی تاسیس می‌شود

پاشایی با اعلام خبر تاسیس موسسه مرتضی پاشایی گفت: دومین سالگرد مرتضی امروز یکشنبه ۲۳ آبان ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در بهشت‌زهرا(س) قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.

ناصر پاشایی (پدر مرتضی پاشایی) با اعلام خبر تاسیس موسسه مرتضی پاشایی به خبرنگار ایلنا گفت: در دومین سال در گذشت مرتضی تصمیم گرفتیم برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرتضی موسسه فرهنگی و هنری را تاسیس کنیم.

او با اشاره به کمک‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاسیس این موسسه، اظهارکرد: در این موسسه فعالیت‌هایی در زمینه موسیقی و کتاب صورت می‌گیرد و از اساتید و هنرمندان به نام کشور نیز برای حضور در این موسسه کمک گرفتیم.

پاشایی افزود: سعی داریم تا در این موسسه افراد جوان، خوش‌فکر و با استعداد را شناسایی کنیم و از اساتید فن برای پرورش این استعدادها استفاده می‌کنیم. از جمله افرادی که قرار است در این موسسه با ما همکاری داشته باشند آقای سالار عقیلی است همچنین بیش از ۱۲۰ نفر از هنرمندان عرصه موسیقی قرار است با ما در این موسسه همکاری کنند.

او درباره زمان آغاز به کار این موسسه توضیح داد: ما در تلاش هستیم تا این موسسه از دو ماه دیگر فعالیت خود را آغاز کند.

پاشایی در پایان گفت: دومین سالگرد مرتضی امروز یکشنبه ۲۳ آبان ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در بهشت‌زهرا(س) قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۴۲۸۴۰۳