خبرگزاری کار ایران

بررسی دو طرح «بازوی رباتیک» و «طرح به دید» در برنامه «دات آی آر»

«بازوی رباتیک» و «طرح به دید» عنوان دو طرحی هستند که سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و۵ آبان ماه در برنامه «دات آی آر» بررسی خواهند شد.

به گزارش  ایلنا، در برنامه سه شنبه ۴ آبان ماه تولید «طرح به دید» مرور خواهد شد. این دستگاه برای افراد کم بینا مفید خواهد بود و توسط سیدمنصور معین‌زاده در یک شرکت دانش بنیان طراحی شده است.

طرح دیگری که برنامه «دات آی آر» چهارشنبه ۵ آبان ماه به آن می‌پردازد، «بازوی رباتیک» نام دارد. این وسیله قابلیت کاربرد گسترده‌ای در بخش‌های آزمایشگاهی داشته و توسط رامین محمدی زند طراحی شده است.

 «دات آی آر» با هدف تحقق اقتصاد دانش بنیان و ترویج استفاده از ایده‌های بر‌تر برای کسب موفقیت در فضای کسب و کار تولید شده و در این راستا کسانی که با وجود محدودیت‌های گوناگون، راه‌های نوینی برای کسب درآمد و خلق ایده‌های کارآمد یافته‌اند به این برنامه دعوت می‌شوند.

 «دات آی آر» با مشارکت ستاد توسعه فرهنگ، علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در گروه امور اجتماعی شبکه دو سیما تهیه شده و با تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی و اجرای آرمین قاسم‌زاده سه شنبه و چهارشنبه هر هفته بعد از خبر ۲۰: ۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

کد خبر : ۴۲۲۵۱۸