خبرگزاری کار ایران

معاون هنری ارشاد در مراسم آغاز سال تحصیلی:

بودجه زیرساخت‌های هنرستان‌ها را تامین می‌کنیم

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان هنرهای زیبا حضور یافت و از اساتید و نفرات برگزیده تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا، علی مرادخانی در این مراسم ضمن یاد از  شهدای هشت سال دفاع مقدس و قدردانی از معلمین و اساتید و تبریک به مناسبت سال جدید تحصیلی، ضمن مهم دانستن نقش هنرستان‌ها در پرورش افراد و کسانی که در آینده می‌توانند برای فرهنگ و هنر ایران موجب بالندگی شوند، گفت: اکثر بزرگان و اساتید از هنرستانها پرورش یافته‌اند و نباید از جایگاه هنرستانها در پرورش افراد غافل شد. پرورش در کنار آموزش موجب می‌شود هنرمندان خوبی تحویل جامعه شوند.

وی در ادامه افزود: طبق قولی که داده بودیم در سال جدید بودجه‌ای از معاونت هنری   برای مباحث زیرساختی و نرم‌افزاری هنرستانها درنظر گرفته‌ایم چراکه این موضوع از اولویت‌های ماست.

در ادامه این مراسم معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تجلیل از اساتید رشته‌های موسیقی و هنرهای تجسمی و نفرات برتر هنرستان‌های دختران و پسران، گالری هنرستان هنرهای زیبا را افتتاح کرد.

در این مراسم مجید ملانوروزی (مدیرکل هنرهای تجسمی)، برزین ضرغامی (مدیرکل ارشاد استان تهران)، شریفی قادری (مدیرکل دفتر آموزش)، علی ترابی، کیخسرو خروش، سهیل محمودی، سوسن اصلانی و ... حضور داشتند.

کد خبر : ۴۱۳۳۱۸