خبرگزاری کار ایران

«بیست هزار فرسنگ زیر دریا» با ایتالیایی‌ها؛

سفر اکتشافی تخیلی زیردریا در تئاتری سه‌بعدی+عکس

یک هیولا از دل اقیانوس بیرون می‌آید و ملوان‌ها و مسافران دریایی را به کام خود می‌بلعد؛ یک کشتی به نام «آبراهام لینکلن» با چند مسافر ویژه عازم اقیانوس می‌شوند تا راز این هیولای مخوف و عجیب را که تاکنون کسی آن را ندیده است کشف کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» داستانی علمی-تخیلی نوشته «ژول ورن» است که قهرمانانش را به فرسنگ‌ها زیر آب می‌برد. این داستان بلند را یک گروه تئاتر ایتالیایی با استفاده از جلوه‌های تصویری و صوتی ویژه و هیجان‌انگیز در تماشاخانه باران روی صحنه برده‌اند.

در این نمایش، ماجرا با خبر پدیدار شدن یک هیولا در اعماق اقیانوس آغاز می‌شود و سپس «پروفسور آروناکس» و «ندلند» که یک صیاد نهنگ است و همراهانشان برای کشف این موجود ناشناخته راهی اقیانوس می‌شوند؛ اندکی بعد کشتی با این هیولا برخورد می‌کنند و تازه اینجاست که متوجه می‌شویم این هیولا یک زیردریایی آهنی به نام «ناتیلوس» است.

کاپیتان «نمو» صاحب این زیردریایی پروفسور و دوستانش را نجات می‌دهد و از همین‌جاست که رویارویی ما با زیردریایی کاپیتان نمو و موجودات شگفت‌انگیز زیر دریا از طریق تصاویر سه بعدی این تئاتر آغاز می‌شود.

«بیست هزار فرسنگ زیر دریا» کاری از گروه تئاتر ایتالیایی پوتلج است که با  کارگردانی پینو دی بودو و بازی دانیلا ریگنولی، ناتالی منتا، ماکروس أکوان، لوکا دی توماسو و ایرنه روسیی از 26 شهریور در تماشاخانه باران روی صحنه رفته است و تا دوم مهرماه اجرا خواهد داشت.

کد خبر : ۴۱۲۱۲۳