خبرگزاری کار ایران

تجلیل جشنواره چهل‌چراغ از بهرام بیضایی

جشنواره فیلم عکس چهل‌چراغ با موضوع امام حسین (ع) از بهرام بیضایی، شهاب حسینی و خسرو شکیبایی تقدیر کرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم عکس چهل چراغ که یکشنبه 29 شهریور  با موضوع حضرت امام حسین (ع) برگزار شد, برندگان به شرح زیر معرفی شدند:

دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه به بهرام بیضایی برای «روز واقعه» و تندیس این بخش به داوود میرباقری اهدا شد.

دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن به فاطمه گودرزی برای بازی در فیلم سینمایی «دست‌های خالی» اهدا شد و تندیس این بخش به فریبا کوثری رسید.

دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به محمدرضا شریفی‌نیا رسید. تندیس این بخش نیز به جمشید هاشم‌پور برای بازی در فیلم «هیوا» اهدا شد.

دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اصلی زن به لادن مستوفی برای بازی در فیلم سینمایی «روز واقعه» رسید. تندیس این بخش به مریلا زارعی برای بازی در «دست‌های خالی» اهدا شد.

دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد به زنده‌یاد خسرو شکیبایی برای فیلم دستهای خالی و تندیس این بخش به شهاب حسینی برای فیلم «دل شکسته» رسید.

دیپلم افتخار بهترین کارگردانی به زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور برای فیلم «پرواز در شب» رسید و تندیس این بخش به داوود میرباقری برای فیلم «مسافر ری» اهدا شد.

دیپلم افتخار بهترین فیلم به منوچهر محمدی برای فیلم «عصر روز دهم» رسید و تندیس این بخش به مرتضی شایسته و بنیاد سینمایی فارابی برای فیلم سینمایی «روز واقعه» رسید.

کد خبر : ۴۱۲۰۷۵