خبرگزاری کار ایران

«دال دوست داشتن» امضا می‌شود

مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «دال دوست داشتن»‌ نوشته‌ حسین وحدانی در خانه‌‌ کتاب شفق برگزار می‌شود.

به‌گزارش ایلنا، مراسم رونمایی از مجموعه یادداشت‌های حسین وحدانی روز جمعه 12 شهریور با حضور نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان برگزار خواهد شد.

عشق و زندگی روایت‌های اصلی کتاب «دال دوست داشتن» هستند. نویسنده‌ی این اثر  در بیست و سه یادداشت خود که برخی از آن‌ها پیش از این در شبکه‌های اجتماعی به انتشار رسیده بودند ، به وصف چیستی زندگی و باید و نبایدهای آن پرداخته است.

وحدانی در مقدمه‌ی این کتاب آورده است:«چرا باید این کتاب چاپ شود؟ این سوالی بود که بیش از یکسال از خودم می‌پرسیدم و جواب درستی برای آن پیدا نمی‌کردم.شاید به همین دلیل جمع آوری کتابی که بسیاری از نوشته‌های آن از پیش آماده بود،این قدر طول کشید.

اما چطور شد که بالاخره تصمیم گرفتم این نوشته‌ها را منتشر کنم؟به یک دلیل ساده:دیدم که انگار آدم‌هایی هستند که با خواندن این کلمات،حال بهتری پیدا می‌کنند.این را خودشان گفتند.در نامه ها و پیغام‌هاشان.و برایم نوشتند که گاهی با خواندن این کلمات،راحت تر نفس کشیده اند، راحت‌تر لبخند زده اند، راحت‌تر دوست داشته اند...»

برخی از  یادداشت‌هایی این کتاب عبارتند از: « آن نود و هشت‌تای اضافه»،«دال دوست داشتن»،«سوگوارانی که با من دویده اند»،«آنی که خنده‌اش قشنگ است» و...است.

 خانه‌کتاب شفق واقع در شهرک قدس ، خیابان دادمان،خیابان شفق است.

مراسم رونمایی «دال دوست داشتن» از ساعت 18 تا 20 برگزار خواهد شد و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر : ۴۰۵۳۳۳