خبرگزاری کار ایران

باران کوثری به ایتالیای قرن 15 می‌رود

باران کوثری با نمایش «براساس دوشسِ مَلفى» به کارگردانی محمد رضایی‌راد به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «براساس دوشسِ مَلفى» جدیدترین کار گروه تئاتر «خانه» است که نغمه ثمینى و محمد رضایى‌راد متن آن را براساس نمایشنامه «دوشسِ مَلفى» اثر جان وبستر نوشته‌اند.

باران کوثری علاوه بر بازی در این نمایش، تهیه‌کنندگی «بر اساس دوشسِ مَلفى» را نیز به عهده دارد که از 23 شهریور در تئاتر مستقل تهران روی صحنه می‌رود.

بازیگران این نمایش عبارتند از: احمد ساعتچیان، رضا بهبودى، باران کوثری، میلاد رحیمی، میلاد شجره، فربد فرهنگ، سیما مبارک‌شاهی، محسن نوری، سینا کرمی، روجا جعفری، فرنوش نیک‌اندیش، سمانه حسینی، مژده امینی، پدرام صمدی، امین اسلامی، اکبر حیاتی، مجتبی جمشیدی، شایان براری، حدیث حسنی، شهرزاد شکیبا، بهار اعتماد، فرید شهریاری، فرید اخباری، امین بنی‌هاشمی، علی بهمنی، امید رضایی.

نمایشنامه «براساس دوشس مَلفی» متعلق به قرن هفدهم انگلستان است و یکی از مهم‌ترین نمایش‌های عصر الیزابتی است. اساس این نمایش واقعه‌ای تاریخی در ایتالیای قرن پانزدهم است، اما جان وبستر با نمایش خود فراتر از این واقعه تاریخی، تحلیلی عمیق از سویه‌های پنهان و تاریک نهاد بشری به دست داده، که از مرز زمان و مکان درمی‌گذرد.

«براساس دوشسِ مَلفى» از 23 شهریور هر شب (به‌جز شنبه‌ها) ساعت 20 در سالن تئاتر مستقل تهران روى صحنه مى‌رود.

کد خبر : ۴۰۵۲۲۴