خبرگزاری کار ایران

تبلیغ رایگان فیلم‌ها در فیلم‌نت و پلان

قرار است موسسه فرهنگی و دیجیتال آیینه جادو همراه با سامانه‌های فیلم‌نت و پلان برای فروش فیلم‌های سینمایی درحال اکران برنامه‌های تازه‌ای تدارک ببیند.

 به گزارش ایلنا، محمد صراف (مدیرعامل موسسه آیینه جادو و سامانه فیلم‌نت و پلان؛ اولین سامانه‌های ویدیویی درخواستی) با اعلام این خبر گفت: سامانه فیلم‌نت با همکاری اپراتور همراه اول و سامانه پلان با همکاری اپراتور ایرانسل حدود ٢ سال است به‌صورت رسمی فعالیت خود را در سینما و  وی او دی آغاز کردند و هم‌اکنون بیش از سه میلیون نفر کاربر از این دو سامانه استفاده می‌کنند. فیلم‌نت و پلان دو سامانه‌ای هستند که در خدمت سینما ایران بوده و حامی فرهنگ و هنر هستند.

 وی ادامه داد: باتوجه به بالا بودن هزینه‌های تبلیغ در رسانه ملی و همچنین ممنوعیت تبلیغ فیلم‌های سینمایی در شبکه‌های ماهواره‌ای و باتوجه به همکاری فیلم‌نت و پلان با دو اپراتور بزرگ کشور؛ آماده‌ایم علاوه بر پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم‌های در حال اکران بر روی سامانه‌های فیلم‌نت و پلان، با ارسال پیامک به تمامی مشترکین این دو اپراتور تلفن همراه در راستای  تبلیغ فیلم‌های سینمایی در حال اکران، فروش آثار سینمایی کشور را افزایش دهیم.

صراف افزود: سینما نیاز به حمایت دارد و این حمایت باید در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران انجام شود. همچنین در ادامه این طرح سایت خبری فیلم‌نت نیوز و بیش از پنجاه کانال تلگرام و صفحات اینستاگرام و همچنین بیش از ٤ هزار وبسایت در زمان اکران فیلم‌ها می‌توانند تحت مدیریت موسسه آیینه جادو در فضای مجازی اطلاع‌رسانی کنند و موجب افزایش فروش فیلم‌های درحال اکران باشند.

مدیر فیلم‌نت و پلان افزود: بعد از پایان اکران فیلم‌ها آثار سینمایی به‌صورت کاملاً قانونی، در سامانه فیلم‌نت و پلان به عنوان اولین سامانه وی او دی عرضه می‌شوند.

وی تاکید کرد: ارایه این امکانات برای فیلمسازان و تهیه‌کنندگان رایگان است و فقط درصدی از حق پخش وی  او دی را دربرمی‌گیرد. لذا دوستان و همکاران برای استفاده از این طرح می‌توانند با شماره تلفن ٨٨٧١٧٤٣٣ تماس بگیرند.

سامانه فیلم نت در در دو آدرس زیر در دسترس است:  

www.filmne.ir

www.plaan.ir

کد خبر : ۴۰۳۹۸۸