خبرگزاری کار ایران

«کاکوبند» بازهم روی صحنه می‌رود/ اجرای «دعوت» در عید قربان

گروه کاکوبند برای دومین بار در طول فعالیت‌های خود کنسرتی را طی دو سانس 17:30 و 21 برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ گروه پرطرفدار کاکوبند که در طول مدت فعالیتش کمتر اجرای زنده داشته؛ قرار است بار دیگر در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه برود. این کنسرت طی دو سانس در روز عید سعید قربان برگزار می‌شود و به اجرای قطعات آلبوم «دعوت» اختصاص دارد.

در این کنسرت قطعات آلبوم دعوت با تنظیم مجدد اجرا می‌شود و برخی قطعات تازه نیز از کاکوبند شنیده خواهد شد.

کاکوبند در سال ۲۰۰۷ میلادی با دعوت جلال مشفق از نیما و پویا (صرافی مهر) به منظور همکاری برای تولید اثر موسیقی جهانی تشکیل شد. این گروه ضمن ترکیب احساسات ملودیک شرقی با تکنیک های موسیقی غرب، با محوریت موضوعات انسانی، قطعات متعددی را برای آلبوم موسیقی تولید نمود. (سیاره من) قطعه‌ای است که در قالب نماهنگ با موضوع (انسانی علیه انسان) با کارگردانی برادران بوشهری در نخستین دورۀ جایزه ققنوس برنده جایزه بهترین نماهنگ شد.

(امیر علیزاده) یکی از موزیسین‌هایی است که برای همکاری به این گروه دعوت شده و او قطعات را برای اجرای زنده بار دیگر تنظیم می‌کند. خوانندگی و آهنگسازی این قطعات را (نیما و پویا) به عهده داشته‌اند که بار تنظیم قطعات و میکس و مسترینگ به عهده نیما صرافی مهر بوده است.

کاکوبند در موسیقی‌های خود از زبان خاصی بهره نمی‌برد و صرفا با استفاده از احساسات و فارغ از هرگونه جغرافیای زبانی؛ قطعات خود را اجرا می‌کند.

بلیت فروشی کنسرت جدید کاکوبند از طریق سایت ایران کنسرت انجام می‌شود و بهای بلیت آن از چهل و پنج هزار تومان تا صد و سی هزار تومان تعیین شده است.

کد خبر : ۴۰۳۱۹۸