خبرگزاری کار ایران

اجرای علی رهبری در ارکستر دولتی آنتالیا

مدیر هنری و رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران به دعوت بنیاد فرهنگی هنری آنتالیا به عنوان رهبر مهمان ارکستر سمفونیک دولتی آنتالیا حضور پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ طبق برنامه اعلام شده که توسط علی رهبری از وین به رسانه‌های ایرانی ارسال شده است روز جمعه ۱۲ آذر ماه اولین برنامه این ارکستر با اجرای آثاری از فرانتس آنتون و ادوراد الگار همراه خواهد بود. در این اجرا تاتیانا مازورنکو، نوازنده ویولن آلتو از آلمان و برنده سه مسابقه بین‌المللی ترتیس، مارکنویکرشن و یوری باشمت به عنوان سولیست حضور خواهند داشت.

روز جمعه ۲۴ دی ماه نیز کنسرتو شماره یک پاگانینی و سمفونی شماره پنج دیمیتری شوستاکوویچ با حضور الکساندر مارکوف نوازنده ویولون از آمریکا و  برنده دو مسابقه بین المللی پاگانینی و فیشر گرانت به عنوان سولیست اجرا می‌شود.

براساس این برنامه روز جمعه ۲۲ بهمن ماه نیز آثاری از هنریک وینیاوسکی و آنتون بروکنر با حضور توبیاس فلدمان نوازنده ویولون از آلمان، برنده سه مسابقه جهانی شیپور پوستاچینی به عنوان سولیست اجرا خواهد شد. ضمن اینکه روز جمعه ششم اسفند ماه نیز آثاری از چایکوفسکی و یوهانس برامس با حضور گوستاو ری‌وینیوس نوازنده ویولنسل از آلمان و برنده مسابقه جهانی چایکوفسکی به عنوان سولیست برای دوستداران موسیقی کلاسیک ارائه خواهد شد.

کد خبر : ۴۰۱۲۸۶