خبرگزاری کار ایران

یک قهرمان کشتی چگونه در دام باندهای قاچاق مواد مخدر گرفتار شد

رمان تازه‌ی مهدی افروزمنش با نام «سالتو»، درباره‌ی زندگی یک نوجوان فقیر است که ابتدا قهرمان کشتی شده اما به تدریج گرفتار باندهای مواد مخدر می‌شود.

مهدی افروزمنش (نویسنده) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به اینکه کارِ تازه‌اش تا پاییز منتشر خواهد شد، به خبرنگار ایلنا گفت: رمان جدیدم با نام «سالتو» توسط نشر چشمه منتشر خواهد شد و فضای آن بسیار شبیه به رمان قبلی‌ام «تاول» است.

او ادامه داد: باتوجه به شباهت این رمان به «تاول» برخی شخصیت‌های «تاول» در «سالتو» وجود دارند. سالتو در واقع نام نوعی فن در کشتی است و آنهم اشاره به شخصیت اصلی داستان دارد.

این نویسنده در اشاره به ماجرای داستان گفت: این کتاب در واقع ماجرای پسر نوجوانی است که در محله‌ی «فلاح»، کنار خط راه‌‌آهن ساکن است و در فقر به سر می‌برد و به تدریج تبدیل به یک قهرمان کشتی می‌شود.

وی افزود: قهرمان داستان یک پسربچه‌ی حاشیه‌‌نشین است که به تدریج تبدیل به قهرمان کشتی می‌شود. رمان دارای سه مرحله است. یکی دوره‌ی نوجوانی پسر است، دوم روند تبدیل شدن او به یک قهرمان کشتی و در نهایت وارد شدن او به باندهای مواد مخدر است.

نویسنده‌ی رمان «تاول» گفت: این رمان چیزی نزدیک به سیصد صفحه است و مجوز نشر خود را بدون هیچگونه اصلاحیه از ارشاد دریافت کرده است و تا در پاییز منتشر خواهد شد.

کد خبر : ۴۰۱۰۳۶