خبرگزاری کار ایران

رابطه مرموز استاد و دانشجو به روایت سیامک گلشیری

سیامک گلشیری از انتشار یک رمان نوجوان، یک داستان و یک مجموعه داستان بزرگسال خبر داد.

سیامک گلشیری(نویسنده‌) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره‌ی آثار جدید خود گفت: رمان نوجوانِ «داستان انتقام» تا آخر تابستان یا اوایل پاییز از سوی نشر افق منتشر می‌شود.

او ادامه داد: «داستان انتقام» داستانی رئالیستی درباره‌ی چند نوجوان است که به خاطر انجام کاری، از امتحانات مدرسه محروم می‌شوند.

گلشیری درباره‌ی داستان دیگری به نام « مهمانی تلخ» بیان کرد: این داستان بزرگسال است که چاپ جدید آن، توسط نشر چشمه انجام می‌شود. 

وی در خلاصه‌ داستان «مهمانی تلخ» گفت: رامین ارژنگ که استاد دانشگاه است روزی در اتوبان منتظر ماشین است که یکی از شاگردان قدیمش به نام تورج را می‌بیند. تورج از دانشگاه اخراج شده و یکی از عاملان اخراج نیز استاد ارژنگ بوده است.

این نویسنده ادامه داد: تورج توضیح می‌دهد که گذشته‌ها را فراموش کرده و اکنون زندگی خوب و مرفهی دارد و با دختر زیبایی به نام شیرین نیز ازدواج کرده و با اصرار از استاد می‌خواهد که همراه با همسرش فریماه آن شب را به باغ تورج و شیرین بروند.

او همچنین به مجموعه داستان دیگری به نام «رژ قرمز» اشاره و اظهار کرد: این مجموعه نیز تا آخر سال، توسط نشر چشمه منتشر خواهد شد. این مجموعه دارای بیست و دو داستان است که با سبک رئالیستی به نگارش درآمده است.

کد خبر : ۴۰۰۵۵۸