خبرگزاری کار ایران

فتحعلی‌بیگی با «انسانم آرزوست» به سنگلج می‌رود

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۶۳۲

نمایش «انسانم آرزوست» به نویسندگی و کارگردانی «داوود فتحعلی بیگی» از روز یکشنبه 10 مرداد ماه در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «انسانم آرزوست» به نویسندگی و کارگردانی «داوود فتحعلی بیگی» با نگاهی اجتماعی و در قالب نمایش‌های تخت حوضی از روز یکشنبه 10 مرداد در تماشاخانه سنگلج  به صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این نمایش اینگونه آمده است که: مهرک پول از ارباب خود دریافت نموده تا آن را در جشن عمومی خرج کند. اما در میانه راه هر بار اتفاقی باعث می شود مهرک بخشی از پول را برای کار دیگری هزینه کند و در روز جشن دستش خالی است این مسئله در نمایش زمینه رویدادی مهم‌تر می‌شود.

در این نمایش بازیگرانی چون داوود داداشی، غلام بابوته، صادق توکلی، شاهین اعلائی نژاد، زری اماد، شهرام مسعودی،  شهره اشتری، محسن پوشایی،  منیژه داوری، شیرین کاشفی، مهدی صفاری نژاد، ساسان مهرپویان،  امیرحسین انصافی، امیرمحمد انصافی، بابک مولانا، محسن میرهاشمی، حمیدرضا جهانگیری، سام راد، امید مصباحی، سعید وفایی، نسیم توکلی و مینا دستگرده ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل نمایش «انسانم آرزوست» عبارتند از: طراح صحنه و لباس: محمد حسین ناصربخت، مدیر تولید: مسعود شامی، دستیارکارگردان : مهدی صفاری نژاد – ساسان مهرپویان، منشی صحنه : نسیم توکلی، مدیرصحنه: امید جمشید پور، دستیار صحنه: مصطفی مباشرامینی، گروه موسیقی: هنگامه مفید- علی جباری- نیوشا سردشتی - بابک ابراهیم خواه، مشاور رسانه‌ای: ندا انتظامی، روابط عمومی: میترا رضایی، دوخت لباس: فروغ یزدان، طراح پوستر و بروشور: ایمان جعفری.                                                                              

نمایش «انسانم آرزوست» به نویسندگی و کارگردانی «داوود فتحعلی بیگی» در فصل جدید اجراهای تماشاخانه سنگلج از روز یکشنبه 10 مرداد هر روز به جز شنبه ها راس ساعت 19:30 روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز