خبرگزاری کار ایران

پیام دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی برای روز قدس

علیرضا مختارپور با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از تمامی کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دعوت کرد که در کنار دیگر اقشار جامعه، در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، علیرضا مختارپور (دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور) در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، در پیامی ضمن گرامیداشت این یادگارِ حضرت امام خمینی‌(ره) به نمایندگی از تمامی کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ضمن اعلام حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس در سراسر کشور، از آحاد ملت آزاده،‌ غیور و استکبار ستیز ایران نیز دعوت کرد تا همگام با یکدیگر و حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس،‌ فریادشان را بر رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان برسانند.

متن کامل پیام دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر روز قدس فرا می‌رسد، روزی که به تعبیر رهبر معظّم انقلاب اسلامی یکی از یادگارهای امام عزیز است. روزی که مردم مسلمان و آزادۀ جهان برای حمایت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با رژیم غاصب صهیونیستی که سالهاست رسوایی‌اش در نسل‌کشی و کشتار و شکنجه پیر و جوان، زن و مرد فلسطینی در جهان برملا شده است با زبان روزه به میدان می‌آیند و ندای حق‌طلبی و عدالت‌جویی را سر می‌دهند.

اینجانب به نمایندگی از تمامی کتابداران و کارکنان نهاد فرهنگی کتابخانه‌های عمومی کشور ضمن اعلام حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس در سراسر کشور، از ملت آزاده،‌ غیور و استکبار ستیز ایران دعوت می‌کنم تا بار دیگر با حضور گسترده در این راهپیمایی فریادمان را بر رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان برسانیم. ان شاءالله.

کد خبر : ۳۸۵۵۲۱