خبرگزاری کار ایران

اولین جلسه اعضای شورای نظارت با رئیس جدیدصدا و سیمابرگزار شد

رئیس رسانه ملی با حضور در جلسه شورای نظارت بر سازمان صداوسیما با اعضای این شورا بحث و گفتگو کرد.

به گزارش  ایلنا، اولین جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای نظارت با علی عسکری (رئیس جدید رسانه ملی) در محل دبیرخانه شورا برگزار شد.

در این نشست که با حضور نمایندگان قوای سه گانه در شورای نظارت و علی عسکری (رئیس سازمان صداوسیما) برگزار شد؛ پیرامون وضعیت رسانه ملی و اهداف و برنامه‌های پیش روی سازمان بحث و گفتگو شد.

رئیس رسانه ملی درخصوص اقداماتی که تاکنون در راستای ایجاد آرامش و انگیزه در بین کارکنان صورت پذیرفته و همچنین برنامه‌های پیش رو جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری و عملیاتی نمودن دستورات، توصیه‌ها و راهبردهای ابلاغی تدوین و به تدریج اجرا خواهد شد گزارشی را به سمع و نظر شورا رساند.

علی عسکری در گزارش خود رسانه ملی را همکار و حامی سه قوه برشمرد و توفیق سه قوه را توفیق رسانه ملی دانست. اعضای شورای نظارت نیز سازمان صداوسیما را یک دستگاه عظیم رسانه‌ای پیچیده هنری خوانده که وظیفه آن ترویج هنر انقلابی و نشان دادن سبک زندگی اسلامی – ایرانی است که رفتار آن می‌بایست امیدبخش و وحدت‌آفرین باشد و کارآمدی نظام و دستگاه‌های اجرایی کشور را تصویر بکشد.

اعضاء همچنین اعلام کردند که شورا علاقمند است در مسیری که رهبری معظم انقلاب ترسیم نموده‌اند، سازمان صداوسیما را کمک کرده و شورا خود را به عنوان لنگری برای کمک به صداوسیما می‌داند و این مهم در تعامل بین سازمان صداوسیما و شورای نظارت محقق خواهد شد.

در ادامه جلسه مقرر شد در بازه‌های زمانی جلسات مشترک استمرار یابد.

کد خبر : ۳۸۱۱۰۲