خبرگزاری کار ایران

رضا بهبودی و احمد ساعتچیان به نمایش «دوشسِ مَلفی» پیوستند

نمایش «دوشسِ مَلفی» نوشته جان وبستر به کارگردانی محمد رضایی‌راد و تهیه‌کنندگی باران کوثری شهریور و مهرماه امسال در سالن تئاتر مستقل تهران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، با پیوستن رضا بهبودی و احمد ساعتچیان به جمع بازیگران این نمایش، فهرست بازیگران «دوشسِ مَلفی» تکمیل شد.

این نمایشنامه بر اساس ترجمه ناهید قادری، توسط نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد بازنویسی شده و پیش از این حضور میلاد رحیمی، میلاد شجره، فربد فرهنگ، سیما مبارکشاهی و باران کوثری در این نمایش به‌عنوان بازیگر قطعی شده ‌بود.

دیگر بازیگرانی که در «دوشسِ مَلفی» به ایفای نقش می‌پردازند عبارتند از: امیر سفیری، سینا کرمی، احسان بیاتفر، فرنوش نیک‌اندیش.، سمانه حسینی، مژده امینی، امین اسلامی و اکبر حیاتی.

سمانه حسینی طراح لباس، معین رضایی‌راد آهنگساز، داوود ونداده مدیر صحنه، نرگس فرشی برنامه ریز، میلاد رحیمی دستیار اول کارگردان، شهاب رهنما منشی صحنه، نوشین جعفری عکاس و محسن قرایی به‌عنوان مجری طرح از دیگر عوامل این نمایش هستند.

نمایشنامه «دوشسِ مَلفی» متعلق به قرن هفدهم انگلستان است و یکی از مهم‌ترین نمایش‌های عصر الیزابتی است. اساس نمایش «دوشسِ مَلفی» واقعه‌ای تاریخی در ایتالیای قرن پانزدهم است، اما جان وبستر با نمایش خود فراتر از این واقعه تاریخی، تحلیلی عمیق از سویه‌های پنهان و تاریک نهاد بشری به دست داده، که از مرز زمان و مکان در می‌گذرد.

کد خبر : ۳۸۰۴۹۷