خبرگزاری کار ایران

مرور جشنواره روح الله در «دوربین مستند»

برنامه «دوربین مستند» در این قسمت سراغ پوشش جشنواره فیلم روح الله، از افتتاحیه تا اختتامیه آن رفته است.

به گزارش ایلنا، «دوربین مستند» با پخش تصاویری از مراسم افتتاحیه جشنواره روح الله با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا که به عنوان مهمان ویژه جشنواره حضور داشت و مورد تقدیر قرار گرفت، آغاز می‌شود.

در ادامه تصاویری از سمینار تخصصی احمدرضا درویش و گفتگو با حجت‌الاسلام عباس کمساری معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و عضو شورای سیاستگذاری جشنواره روح الله روی آنتن می‌رود.

همچنین بخش‌هایی از «دوربین مستند» به گفتگو با ابوالفضل جلیلی از کارگردانان بنام و عضو هیات داوران جشنواره اختصاص دارد که در بخش‌هایی از سخنانش تأکید کرده است: شبکه مستند به تبلیغ نیاز ندارد. مثل اینکه من بعضی مواقع می گویم اسلام به تعریف نیاز ندارد، بلکه به معرفی نیاز دارد. نمی‌خواهم سلیقه‌ای رفتار کنم اما با مدیر قبلی این شبکه موافق نبودم و مدیری که حالا در شبکه مستند است در مجموعه‌اش به خوبی کار می‌کند. شبکه مستند کار خودش را کرده است، درصد بینندگانش را بالا برده است و این‌ها با آمدن تاجیک امکان پذیر شده‌اند. به قول معروف کار را دست کاردان سپرده‌اند.

در «دوربین مستند» همچنین با فرشته طائرپور فیلمنامه‌نویس و عضو هیات داوران جشنواره نیز گفتگو شده و تصاویری از تقدیر و تشکر شبکه مستند از مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان به واسطه اقدامات فرهنگی وی و اهدای تندیس میم مثل مستند به او توسط مدیر شبکه مستند روی آنتن می‌رود.

پایان بخش این برنامه مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به نفرات برتر است که از بین آنها مصاحبه‌ای با حامد حامی‌خواه نفر برتر بخش داستانی که جوانی 18 ساله است، پخش می‌شود.

«دوربین مستند» یکشنبه نهم خرداد ساعت 21:30 در جدول پخش شبکه مستند قرار دارد و دوشنبه دهم خرداد ساعت 9:30 بازپخش می‌شود.

کد خبر : ۳۷۵۵۰۹