خبرگزاری کار ایران

نمایش فیلم سیانور در دانشگاه شریف و بزرگداشت شهید شریف واقفی

مراسم بزرگداشت و تقدیر از خانواده شهید مجید شریف واقفی روز گذشته ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور عوامل فیلم «سیانور» در دانشگاه شریف برگزار شد.

 به گزارش ایلنا، پس از نمایش فیلم «سیانور» که با محوریت زندگی مجید شریف واقفی ساخته شده، نماهنگی از این شهید و فعالیت‌هایش در عرصه‌های مختلف سیاسی به نمایش گذاشته شد.

 ملکی (معاون فرهنگی دانشگاه شریف) با اشاره به تاریخچه ساخت این دانشگاه و علت نامگذاری آن گفت: عنوان شریف برای این دانشگاه بسیار برازنده است. نام شهید شریف واقفی برکتی را برای این دانشگاه به همراه داشته است. ما نباید این نعمت و برکت را فراموش کنیم و از کنار آن ساده بگذریم.

کارگردان فیلم «سیانور» نیز گفت: عنوان دانشگاه شریف آنقدر بزرگ است که می‌تواند انگیزه‌ای برای پرداختن به شخصیت مجید شریف واقفی باشد. چراکه نام او روی یکی از دانشگاههای معتبر ایران است. ما در «سیانور» به مقطعی از تاریخ پرداخته‌ایم که بسیار مهم است و می‌تواند تمام اتفاقات آن مقطع برای ما درسی باشد تا از آن یاد بگیریم.

سیدمحمود رضوی (تهیه‌کننده این فیلم) هم گفت: بسیار خوشحالم که در کنار شما دانشجویان و خانواده شهید شریف واقفی به دیدن این فیلم نشستم.

بابک حمیدیان بازیگر «سیانور» در ادامه عنوان کرد: من اولین کار تئاترم را به کارگردانی حامد محمدطاهر تجربه کردم که او هم از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف بود. خیلی خوشحالم که امروز در کنار شما به دیدن این فیلم نشستم.

در پایان این مراسم هم با حضور عوامل «سیانور»، معاون فرهنگی دانشگاه شریف، حجت الاسلام محمد‌نژاد مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه و ابراهیم خدابنده یکی از اعضای سازمان مجاهدین از خانواده شهید مجید شریف واقفی تقدیر شد.

کد خبر : ۳۶۹۶۳۸