خبرگزاری کار ایران

شهرام‌نیا خبر داد؛

با اسکان دانشجویان؛ بازدید از نمایشگاه کتاب افزایش یافت

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: با فراهم آوردن اسکان دانشجویی، این شانس به دانشجویان داده شده تا تعداد روزهای بیشتری از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کنند.

به گزارش ایلنا؛ امیرمسعود شهرام نیا با اشاره به اینکه دانشجویان از جمله استقبال کنندگان نمایشگاه هستند، افزود: با فراهم آوردن اسکان دانشجویی، این شانس به دانشجویان داده شده تا تعداد روزهای بیشتری از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کنند.

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ادامه فروش کتاب در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران را با توجه به افزایش استقبال کنندگان، عالی دانست و گفت: با توجه به افزایش بازدیدکنندگان، نمایشگاه کتاب شرایط ثابت خود را به دست آورده و با آرامش در حال برگزاری است.

در سه روز اول نمایشگاه قریب به سه هزار نفر از دانشجویان و طلاب در مراکز مشخص شده اسکان یافتند.

بررسی ترجمه‌های نهج البلاغه در نمایشگاه کتاب تهران

نشست نقد و بررسی ترجمه‌های نهج‌البلاغه از ساعت ۱۴ تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز یک‌شنبه (۱۹ اردیبهشت) در سرای اهل قلم دانشگاهی برگزار می‌شود.

در این نشست، غلامحسین مراقبی، محمود جنیدی جعفری و سید سعیدجلالی درباره ترجمه‌های متعدد نهج‌البلاغه سخن خواهند گفت.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

کد خبر : ۳۶۸۹۸۵