خبرگزاری کار ایران

اجازه اجرای دوباره‌ «گلدونه خانوم» اسماعیل خلج

نمایش «گلدونه خانوم» نوشته «اسماعیل خلج» در مجموعه تئاتر محراب روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، «گلدونه خانم» که در دهه پنجاه به کارگردانی اسماعیل خلج مدت دو سال روی صحنه بود، اجازه اجرای مجدد یافته و توسط گروه تئاتر «کا» اجرا می‌شود.

این نمایش کاری از گروه تئاتر"کا" و به کارگردانی النا آهی است و آتش تقی پور، کوروش ساسانیان، حمید عرب و النا آهی بازیگرانی هستند که در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

«گلدونه خانوم» داستان روابط انسان‌ها با یکدیگر و رنج‌ها و غم‌های مردم تنگدست است و از زنانی بر باد رفته که با دردهایشان زندگی می‌کنند، صحبت می‌کند.

نمایشنامه «گلدونه خانوم» اسماعیل خلج، پیش از این مورد تجلیل بهرام بیضایی، اکبر رادی، محمد رحمانیان، ناصح کامگاری و اساتید بنام تئاتر ایران قرار گرفته است.

موسیقی این نمایش به عهده ابوذر همتی، طراحی چهره و اجرا: سحر سیمایی، طراح صحنه: میلاد سمسارپور، دستیاران کارگردان: عیسی محمدی و علیرضا محسنی، مدیر صحنه: نفیسه مروتی، منشی صحنه: شهرزاد، مشاور رسانه‌ای: سید محمد صادق سیادت و عکاس: آرتین هارطونیان است.

«گلدونه خانوم» از ۲۳  اردیبهشت ماه به مدت یک ماه، ساعت هفت عصر در سالن اصلی مجموعه تئاتر محراب واقع در تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان امام خمینی (سپه) روی صحنه می‌رود.

کد خبر : ۳۶۸۰۳۵