خبرگزاری کار ایران

دو کارگاه تئاتر کمدی در تئاتر شهر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۴۷۹

گروه «تئاتر اشتباهات» به عنوان اولین گروه شرکت‌کننده پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی دو نشست تخصصی دیگر پیرامون تئاتر کمدی برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، گروه «تئاتر اشتباهات» به سرپرستی میثم عبدی به عنوان اولین گروه شرکت‌کننده  پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی دو نشست تخصصی دیگر پیرامون تئاتر کمدی برگزار می‌کند.

«کارگاه تخصصی بداهه‌پردازی در کمدی» عنوان اولین نشست این هفته گروه تئاتر اشتباهات است که روز سه شنبه 14 اردیبهشت ماه ساعت 14 با حضور محمدرضا خاکی؛ مدرس و کارگردان تئاتر در تالار قشقایی برگزار می‌شود.

عطا الله کوپال نویسنده، پژوهشگر و مدرس تئاتر نیز ساعت 14 روز پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه با موضوع «شناخت کمدی یونان با نگرشی ویژه به آثار آریستوفان» کارگاهی را با میزبانی گروه تئاتر اشتباهات برگزار می‌کند.

نمایش‌های «کمدی اتفاقات» و «کمدی استشمامات» به کارگردانی میثم عبدی عنوان دو اثر نمایشی گروه تئاتر اشتباهات هستند که این روزها در قالب اولین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی در این تالار روی صحنه رفته‌اند.

نمایش «کمدی اتفاقات» به نویسندگی ادواردو دفیلیپو، ترجمه داریوش مودبیان، دراماتورژی منوچهر رمضانی و کارگردانی میثم عبدی ساعت 18 روی صحنه خواهد رفت، این در حالی است که عباس جمشیدی، فریبا امینیان، اسماعیل باستانی، مهدی مجنونی، منوچهر رمضانی، امین قاضی، منصور اسکندری، سینوره کفاش طلب، جواد مولانیا و ناصر سرلک بازیگرانی هستند که در این اثر نمایشی حضور دارند.

«کمدی استشمامات» هم نمایش دیگری به نویسندگی امید طاهری و کارگردانی میثم عبدی است که به عنوان دومین پروژه اجرایی گروه «کمدی اشتباهات» ساعت 20 در تالار قشقایی به صحنه می‌رود. جواد مولانیا، نازنین کریمی، منصور اسکندری، عباس جمشیدی، منوچهر رمضانی، سیروس همتی، امید طاهری، ناصر سرلک بازیگران این نمایش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز