خبرگزاری کار ایران

نمایش «نفس»، «دختر» و «آبجی» در روز چهارم جشنواره جهانی فیلم فجر

در چهارمین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر، «نفس» ساخته نرگس آبیار و آبجی ساخته مرجان اشرفی‌زاده روی پرده می‌رود.

به گزارش ایلنا، شنبه چهارم اردیبهشت ماه در چهارمین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر در ساعت ۱۰:۱۵ فیلم «مادر من» در سالن ۴ روی پرده می‌رود. ساعت ۱۱ در سالن ۵ فیلم «ماجراجوی سینما کارل زمان» نمایش داده خواهد شد. ساعت۱۲:۱۵ فیلم «جنون» در سالن شماره یک روی پرده می‌رود.

ساعت ۱۲:۳۰«مادام کوراژ» در سالن ۴،‌ در  ساعت ۱۳ « A157» در سالن ۵،  ساعت ۱۴:۳۰ مجموعه فیلم کوتاه یک در سالن۲، ساعت ۱۴:۴۵ فیلم آنتوان چخوف ۱۸۹۰ در سالن شماره ۴، ساعت ۱۵«ازدواج با عشق در کابل در سالن شماره ۵ و ساعت ۱۶:۴۵ فیلم «ال کلاسیکو» در سالن شماره یک نمایش داده خواهد شد.

ساعت ۱۷ «قانون بازار» در سالن ۴ و فیلم «سپیده دم» در سالن ۵ ، ساعت ۱۹ «نفس» در سالن یک و سولومون نیز در سالن ۵، ساعت ۱۹:۱۵ «رویای دم صبح» در سالن ۴، ساعت ۲۱ «زمناکو» در سالن۵، ساعت ۲۱:۱۵  «تا همین حوالی» در سالن یک، ساعت ۲۱:۳۰ «غزل غزل‌ها» در سالن۴ روی پرده می‌رود.

ساعت ۲۲ «شازده کوچولو» در سالن ۲، ساعت ۲۳  «چه خانواده فوق العاده‌ای» در سالن۵، ساعت ۲۳:۳۰ «اروند» در سالن یک، ساعت ۲۳:۴۵ «همنوازان زباله ها» در سالن۴ روی پرده می‌رود.

شنبه چهارم اردیبهشت ماه در بازار فیلم جشنواره، ساعت ۱۰ صبح «آبجی» در سالن ۱، ساعت ۱۲:۱۰ «دلبری» در سالن ۳، ساعت ۱۴:۱۰«خواب آب» در سالن۳، ساعت ۱۴:۳۰ «دختر» در سالن۱، ساعت ایستاده در غبار» در سالن ۱، ساعت ۱۶:۱۰ «گیتا» در سالن ۳، ساعت ۱۸:۱۰ «زاپاس» در سالن۳، ساعت ۱۹:۳۰«سویوق» در سالن۲ و در ساعت ۲۰:۱۰ «متولد ۶۵» در سالن ۳ به نمایش گذاشته می‌شود.

کد خبر : ۳۶۳۸۸۳