خبرگزاری کار ایران

از سوی مخاطبان اعلام شد:

ساختار روشنفکری «بیمار استاندارد» برای مخاطب عام جذاب نیست

بینندگان مجموعه تلویزیونی «بیمار استاندارد» در تماس با امور مخاطبان روابط عمومی صداوسیما گفته‌اند ساختار پیچیده و روشنفکری این سریال چندان برای مخاطب عام جذابیت نداشته و نوروز زمان مناسبی برای پخش آن نبوده است.

به گزارش ایلنا، این سریال 167 تماس داشته که در مقایسه با سریال «زعفرانی» شبکه دو با 416 تماس و «قرعه» شبکه سه با 333 تماس، بازخوردهای کمتری داشته است؛ نزدیک به 40 درصد از 1069 تماس در خصوص شبکه دو، به سریال زعفرانی اختصاص داشت.

بیست هزار و 546 تماس مردمی در رابطه با برنامه‌های نوروزی صدا و سیما، با واحد ارتباط با مخاطبان روابط عمومی این سازمان حاصل شده است که اغلب آنها به اظهارنظر درباره برنامه‌هایی مانند خندوانه، شب‌کوک و دورهمی مربوط بوده است.

40 درصد بینندگان صداوسیما راضی از بازگشت رشیدپور به قاب تلویزیون

بازگشت رضا رشیدپور با برنامه «صفر صفر» به صداوسیما رضایت بینندگان را به همراه داشته است. به‌طوری که حدود40 درصد افرادی که نسبت به برنامه‌های سیما اظهار نظر کرده‌اند از آمدن رشیدپور و بهره‌گیری تلویزیون از اجرای برنامه توسط او قدردانی کرده‌اند.

شبکه نسیم با سه برنامه پرحاشیه و پرمخاطب خود، در ایام نوروز سه هزار و  128 تماس داشته است که 42 درصد آن به برنامه «خندوانه» اختصاص داشت؛ برخی از مخاطبان نسبت به حذف میهمان در برنامه، حضور اندک جناب‌خان و خواننده محور بودن برنامه انتقاداتی داشتند و سبک اجرای این برنامه را مشابه برنامه‌های ماهواره‌ای می‌دانستند.

«شب‌کوک» نیز دومین رتبه اظهارنظر بینندگان نسیم را داشت؛ منتقدان این برنامه از نحوه داوری‌ها و برخی شوخی‌های مجری اعلام نارضایتی کرده بودند. انتقاد به نحوه اجرای برنامه، مهم‌ترین انتقاد بینندگان جُنگ «دورهمی» مهران مدیری را نیز شامل می‌شد.

پس از جنجال عموهای فیتیله‌ای و حذف برنامه آنها از شبکه دو، رسانه ملی بار دیگر با برنامه «هفت سین را بچین» آنها را به قاب تلویزیون بازگرداند که این بازگشت دوباره محل اظهار نظرهای متفاوتی از سوی مخاطبان در ایام نوروز شده بود.

از مجموع 386 تماس درخصوص این برنامه 69 درصد از تماس‌ها به ابراز رضایت اختصاص داشت. اغلب تماس گیرندگان نسبت به حضور مجدد این سرمایه‌های هنری کشور ابراز رضایت کرده بودند اگرچه برخی نیز نسبت به این حضور، همچنان انتقاد داشتند.

در ایام نوروز 95 در مجموع 20 هزار و 546 مخاطب درباره ویژه برنامه‌های نوروزی تویزیون با روابط عمومی صداوسیما تماس گرفته بودند.

کد خبر : ۳۵۹۷۷۸