خبرگزاری کار ایران

رونمایی از جدیدترین تیزر «ایستاده در غبار» با صدای رویا تیموریان

در فاصله سه هفته تا اکران فیلم سینمایی «ایستاده در غبار»، جدیدترین تیزر این فیلم با صدای رؤیا تیموریان رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان که سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره سی و چهارم فجر را دریافت کرده، قرار است از اول اردیبهشت‌ماه توسط موسسه فیلمیران و در سینماهای آزاد اکران شود.

«ایستاده در غبار» با نامزد شدن در 10 رشته و دریافت چهار سیمرغ بلورین، یکی از پرافتخارترین فیلم‌های جشنواره سی و چهارم بود که نمایش آن، ستایش بسیاری از اهالی سینما را به دنبال داشت.

جدیدترین تیزر فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» که با صدای رؤیا تیموریان منتشر شده، ساخته حسین جمشیدی گوهری است. او که تیتراژ این فیلم سینمایی را نیز طراحی و اجرا کرده، قبل‌تر تیزر فیلم‌هایی مانند «ساکن طبقه وسط» را ساخته بود. جمشیدی‌گوهری همچنین برای ساخت تیزر فیلم سینمایی «سر به مهر» موفق به دریافت دیپلم افتخار از جشنواره فجر سی و دوم شده بود.

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به تهیه‌کنندگی حبیب‌اله والی‌نژاد و با فیلمنامه محمدحسین مهدویان تولید شده و محصول سازمان هنری و رسانه‌ای «اوج» است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «احمد که عصیان نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دور از مرز ایران رقم می‌خورد...».

کد خبر : ۳۵۷۱۲۳