خبرگزاری کار ایران

عبدالرضا اکبری فیلمنامه‌هایی با موضوع محیط زیست نوشت

عبدالرضا اکبری (بازیگر) با حضور در پانزدهمین نمایشگاه محیط زیست از غرفه جشنواره فیلم سبز بازدید و نقطه نظراتی خود را درباره محیط زیست و جشنواره ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا اکبری با حضور در غرفه جشنواره فیلم سبز گفت: برگزاری جشنواره و نمایشگاه نقش سازنده و مهمی در فرهنگ سازی دارد و به نظرم این نوع فعالیت‌ها باید بیشتر شود.

وی ادامه داد: می‌توان مردم را به واسطه برگزاری این نوع جشنواره‌ها با محیط زیست و اهمیت آن آشنا کرد. باید توجه داشت که با حفظ محیط زیست درواقع از خانه خودمان محافظت می‌کنیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون یادآور شد: دو فیلمنامه با موضوع محیط زیست دارم و امیدوارم با این دو فیلمنامه در جشنواره فیلم سبز حضور داشته باشم.

وی همچنین گفت: سرمایه اصلی جشنواره فیلم سبز مردم و افردی هستند که از محیط زیست حمایت می‌کنند اما باید سازمان محیط زیست و ارگان‌های ذی ربط نیز برای تولیداتی با موضوع محیط زیست مشارکت داشته باشند و حمایت کنند.

اکبری خاطرنشان کرد: به نظرم برگزاری این جشنواره با توجه به خطراتی که امروز محیط زیست ما و مخصوصا این روز‌ها که حیوانات در معرض ازار و اذیت قرار گرفته‌اند و یوزپلنگ ایرانی که نمادی از محیط زیست ایران است، بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه یکی از حامیان محیط زیست است افزود: موضوع محیط زیست بسیار جدی است و تنها به روز درخت کاری خلاصه نمی‌شود.

در ادامه این دیدار مهدی توحیدپور مدیر اجرایی جشنواره توضیحاتی را درباره روند برگزاری این رویداد فرهنگی ارائه کرد.

پنجمین جشنواره فیلم سبز به دبیری فرهاد توحیدی ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۵۲۶۰۸