خبرگزاری کار ایران

هفته پژوهش و اجرایی پرفورمنس ایران برگزار می‌شود

هفته پژوهشی و اجرایی پرفورمنس ایران ۲۳ تا ۲۶ فروردین سال ۱۳۹۵ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، متقاضیان به شرکت در این هفته پژوهشی باید فیلم اجرای خود را حداکثر تا تاریخ ۱۵ اسفند ماه سال جاری به دبیرخانه موسسهٔ فانوس ارائه دهند.

علاقمندان به شرکت در این بخش با مراجعه به دبیرخانه نسبت به تکمیل فرم مربوط و ارائه سه نسخه فیلم اجرای خود در قالب دی وی دی و بخش پژوهشی این دوره که پیشنهاد سخنرانی است در قالب فایل ورد ۴۰۰ تا ۵۰۰ کلمه به دبیرخانه ارسال نمایند. نتیجه ارزیابی نهایی آثار در نیمه دوم اسفند ماه ۱۳۹۴اعلام و در راستای حمایت از آثار ایرانی و ارزیابی لازم جهت اجرای عمومی حمایت خواهد شد. با توجه به فراخور اجرا‌ها دبیرخانه مکان مناسب اجرا را در اختیار گروه‌ها قرار می‌دهد.

در این هفته پژوهشی پرفورمنس ایران و فرانسه اساتیدی چون آقای کریستین بیه (فول پورفسورای تئا‌تر، رئیس پژوهشکدهٔ اجرای پاریس ده) ویکتور تیمونیه (دکترای تئا‌تر، استاد دانشگاه پاریس، مدیر کمپانی تامپ بلان در پاریس)، یاسمن خواجه‌ای (دکترای تئا‌تر، استاد دانشگاه) و زیر نظر اساتید ایرانی که اسامی آن‌ها اعلام می‌شود برگزار می‌گردد.

هفته پژوهشی و اجرایی پرفورمنس ایران و پاریس ده از ۲۳ تا ۲۶ فروردین سال ۹۵ برگزار می‌شود. علاقمندان برای اطلاعات بیشتر به دبیرخانهٔ موسسهٔ فرهنگی و هنری «فانوس هنر پارس» واقع در تهران، میدان هفت تیر، جنب مجتمع یاس، کوچه آذری پلاک ۲۵ مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۰۹۳۳۹۰۷۶۱۸۷-۸۸۳۱۹۲۷۰تماس بگیرند.

کد خبر : ۳۴۹۰۸۴