خبرگزاری کار ایران

پخش تولیدات اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته آینده

تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو از پنج شبکه رادیویی پخش خواهند شد.

به گزارش ایلنا، شبکه رادیویی جوان با پخش نمایش «زندگی در آستانه این در ایستاده است» به استقبال هفته جدید خواهد رفت.

این سریالِ رادیویی را ژاله علو کارگردانی کرده و مارال کریمی نویسندگی آن را بر عهده دارد.

داستان این نمایش درباره امیدواری یک بیمار مبتلا به سرطان نسبت به بیماری‌اش است.

در این نمایش رادیویی، هنرمندانی چون شهیندخت نجف‌زاده، مینو جبارزاده، ماندانا اصلانی، بهرام ابراهیمی، امیر فرحان نیا، فریبا طاهری و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال رادیویی به تهیه‌کنندگی شهلا نیساری، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت نرگس موسی پور از روز شنبه ساعت 23:30 از رادیو جوان پخش می‌شود.

شبکه رادیویی تهران نمایش رادیویی «چشمان سیاه» را به نویسندگی مرضیه رشیدبیگی و با هنرمندی نگین خواجه نصیر، نازنین مهیمنی، شهیندخت نجف‌زاده، احمد گنجی، مهرداد عشقیان، مروارید کریم پور، امیرعباس توفیقی، باقرکریم پور به روی آنتن می برد.

این نمایش با صدابرداری رضا طاهری و افکت محمدرضا قبادی‌فر از روز شنبه ساعت 1 و 30 دقیقه صبح پخش می‌شود که داستان یک وکیل را روایت می‌کند.

همچنین سریال رادیویی «روشنایی‌های کوچک، آرزوهای بزرگ» به نویسندگی زینب آرمند از رادیو سلامت پخش می‌شود و یک داستان اجتماعی را روایت می‌کند.

در «روشنایی‌های کوچک، آرزوهای بزرگ» هنرمندانی چون سعیده فرضی، مونا صفی، امیر منوچهری، امیر جوشقانی، رامین پورایمان، صفا آقاجانی، مهرداد عشقیان، مینا شجاع و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال رادیویی به تهیه‌کنندگی شهناز دهکردی، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت محمدرضا قبادی‌فر از روز شنبه ساعت 21 و 30 دقیقه بامداد به روی آنتن رادیو سلامت می‌رود.

نمایش رادیویی «بحر بیکرانه» نیز ساعت 22 و 30 دقیقه روی آنتن رادیو نمایش می‌رود که بر اساس «پنج گنج» حکیم نظامی گنجوی به صورت نمایش رادیویی تنظیم شده است.

شبکه رادیویی فرهنگ نیز این هفته نمایش‌های تک قسمتی متنوعی را ساعت 13:00 روی آنتن خواهد برد.

کد خبر : ۳۴۵۹۷۷