خبرگزاری کار ایران

معاون امور استان‌ها و مجلس رسانه ملی:

رقابت با جنگ نرم جهانی هدف رسانه ملی از چابک‌سازی ست

معاون امور استان‌ها و مجلس رسانه ملی در مراسم تکریم قائم مقام رییس رسانه ملی در امور فن آوری و رسانه های نوین گفت: هدف چابک‌سازی در رسانه ملی رقابت جدی در جنگ نرم بین رسانه‌های جهانی است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم (معاون امور استان‌ها و مجلس رسانه ملی) در مراسمی که برای تودیع مهدی اخوان بهابادی قائم مقام رییس سازمان صدا و سیما در امور فن آوری و رسانه‌های نوین و معارفه رضا علیدادی (سرپرست معاونت فناوری و رسانه‌های نوین) برگزار شد؛ ضمن برشمردن اهداف و ماموریت‌های رسانه ملی به ساختار جدید این سازمان اشاره کرد و گفت: در دنیای رسانه‌‌های امروز، تولید بدون فناوری و تکنولوژی معنا ندارد و باید برای وارد شدن در این عرصه به فن آوری‌های نوین مجهز بود.

وی هدف از چابک‌سازی سازمان صدا و سیما را افزایش بهره‌وری و رسیدن به مأموریت‌های اصلی سازمان ارزیابی و عنوان کرد: هدف از چابک‌سازی در رسانه ملی جذب و افزایش مخاطب و رقابت جدی در جنگ نرم بین رسانه‌های جهانی است.

معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان صداوسیما در این مراسم از تلاش ۱۴ ماهه اخوان بهابادی قائم مقام سابق رییس سازمان در امور فناوری و رسانه‌های نوین قدردانی و پیام تشکر سرافراز را به وی ابلاغ کرد.

مهدی اخوان بهابادی نیز ضمن تشکر از ریاست سازمان، مدیران و کارکنان فناوری و رسانه‌های نوین به تشریح فعالیت‌های یک سال گذشته خود در حوزه فناوری در رسانه‌های نوین پرداخت و افزود: خدا را شکر طی ۱۴ ماه گذشته اتفاقات بسیار خوبی در حوزه فنی سازمان رخ داده که این همه مرهون تلاش‌های شما عزیزان در حوزه فن‌آوری و رسانه‌های نوین رسانه ملی بوده است.

همچنین رضا علیدادی (سرپرست جدید معاونت فناوری و رسانه‌های نوین) در این مراسم با تشکر از ریاست سازمان و قدردانی از تلاش‌های قائم‌ مقام سابق رییس رسانه ملی در حوزه فنی سازمان گفت: امروز در دنیای رسانه‌ای دگرگونی‌های زیادی درحال رخ دادن است و مدل‌های زیادی در حوزه فنی ارایه می‌شود و ما نیز باید با توجه به همین اتفاقات کاملا به روز باشیم.

سرپرست معاونت فناوری و رسانه‌های نوین، پرداختن به رسانه‌های تعاملی، پروژه‌های استانی و ملی، شبکه‌های استانی، رسانه‌های اجتماعی، وب سایت‌ها، وبلاگ‌ها، کیفیت ارسال و دریافت تصاویر، ماهواره ملی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، اتوماسیون و تسریع در انجام پروژه‌های نیمه‌ تمام را ازجمله اهداف و برنامه‌های پیش‌روی حوزه فناوری و رسانه‌های نوین اعلام کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از زحمات و تلاش‌های اخوان بهابادی (قائم‌ مقام سابق رییس سازمان در امور فناوری و رسانه های نوین) تقدیر شد.

کد خبر : ۳۴۳۱۴۴