خبرگزاری کار ایران

افتتاح کانون قرآن منطقه چهارده همزمان با سالروزمیلاد امام حسن عسکری (ع)

کانون قرآن منطقه چهارده راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، همزمان با سالروزمیلاد امام حسن عسکری (ع) آئین افتتاحیه کانون قرآن منطقه چهارده با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و مذهبی دارالمومنین طهران، سه شنبه ۲۹ دی ماه برگزار می‌شود.

با گشایش این مرکز، در راستای سیاست‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه‌ریزی و هماهنگی فعالیتهای قرآنی در سطح منطقه چهارده، در این کانون انجام شده و شورایی متشکل از اساتید و پیشکسوتان قرآنی از جمله محمد قدیری بیان، زهرا متدین (مادر شهید)، برنامه‌های قرآنی منطقه را راهبری می‌کنند.

دوره‌های آموزش روخوانی، حفظ و تفسیر قرآن در منطقه چهارده نسبت به پاییز گذشته ۲۲۵ درصد رشد داشته بطوریکه تعداد فراگیران قرآنی در فرهنگسرای اخلاق و خانه‌های فرهنگ منطقه به تعداد ۸۸۹ نفر رسیده است این در حالی است که پاییز سال گذشته ۳۹۴ فراگیر قرآنی در مراکز فرهنگیمنطقه چهارده آموزش دیده‌اند که قطعا سیاستهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در رایگان کردن آموزش دوره‌های قرآنی موثر بوده است.

فروشگاه محصولات قرآنی منطقه نیز بزودی با ارائه انواع قرآن و کتب علوم قرآنی، محصولات دیجیتال و چند رسانه‌ای و قرآنی راه اندازی می‌شود.

کانون قرآن منطقه چهارده در بزرگراه شهید محلاتی، خیابان شهید مخبر شمالی در بوستان ابیانه واقع است.

کد خبر : ۳۳۹۲۳۱