خبرگزاری کار ایران

اثر جدیدی از یوکیو میشیما در راه انتشار

غلامحسین سالمی‌(نویسنده و مترجم) از ترجمه‌ی آثار جدیدی خبر داد.

غلامحسین سالمی(نویسنده و مترجم) درباره‌ی آثار تازه‌اش به خبرنگار ایلنا گفت: کتاب «دختر کشیش»، نوشته‌ی جورج اورول را، نشر بهجت به زودی با ترجمه‌ی من منتشر خواهد کرد.

وی درباره‌ی این کتاب افزود: این کتاب پیشتر توسط نشر بهجت منتشر شده بود، اما نسخه‌ی جدید آن که ویرایشی تازه بر آن صورت گرفته گرفته است، به زودی منتشر می‌شود و می‌توان گفت که کاری نو به حساب می‌آید.

این مترجم با اشاره به دو کار دیگر خود، بیان کرد: انتشارات نگاه در ماه آینده، دو کتاب دیگر به نام‌های «معبد سپیده دم» و «زوال فرشته»، از مجموعه‌ی چهارگانه‌ی «دریای حاصلخیزی»، شاهکار «یوکیو میشیما»، نویسنده‌ی سرشناس ژاپنی را منتشر خواهد کرد.

او ادامه داد: پیشتر جلد نخست این مجموعه‌ی چهار گانه با نام «برف بهاری» و جلد دوم آن با نام «اسب‌های لگام گسیخته» را از این مجموعه ترجمه کردم که توسط نشر نگاه منتشر شده بود و مورد استقبال جماعت کتابخوان قرار گرفت، به گونه‌ای که کتاب «برف بهاری» در مدت یک سال به چاپ سوم رسیده است.

سالمی در پایان سخنان خود بیان کرد: نشر نگاه در نظر دارد همزمان با چاپ کتاب‌های سوم و چهارم مجموعه‌ی «دریای حاصلخیز» با همکاریِ مجله‌ی بخارا، شبی را با نام «یوکیو میشیما» برگزار کند.

کد خبر : ۳۲۹۳۲۳