خبرگزاری کار ایران

تهیه‌کننده فیلم خبر داد:

تیزر جامه‌دران بدون حضور بازیگران اصلی آماده شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۰۰۴

تهیه‌کننده فیلم جامه‌دران با بیان این مطلب که تیزر فیلم را بدون تصاویر باران کوثری و پگاه آهنگرانی به تلویزیون ارائه دادیم، گفت: غیر از تیزر، مترو تنها تبلیغ برای فیلم است زیرا اقتصاد سینما از پس هزینه‌های هنگفت تبلیغات برنمی‌آید.

جمال ساداتیان (تهیه‌کننده جامه‌دران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره حذف بازیگران اصلی فیلم «جامه‌دران» در تیزر تلویزیونی؛ گفت: به این دلیل که تلویزیون به ما اعلام کرد نباید تصویر این دو بازیگر در تیزر فیلم باشد؛ ما تیزر را بدون تصاویر پگاه آهنگرانی و باران کوثری آماده کردیم.

وی ادامه داد: قطعا حذف بازیگران اصلی به جذابیت تیزر ضربه می‌زند و در فروش فیلم تاثیر خواهد گذاشت.

ساداتیان درباره دیگر تبلیغات صورت گرفته برای فیلم «جامه‌دران» گفت: غیر از تیزرهای تلویزیون که بازیگران اصلی در آن حضور ندارند، مترو تنها تبلیغات محیطی است که فیلم از آن بهره می‌برد.

تهیه‌کننده فیلم در حال نمایش «جامه‌‌دران» متذکر شد: با این وضعیت اقتصادی سینما و هزینه‌های هنگفت تبلیغات نمی‌توان برای تبلیغات هزینه زیادی کرد.

ساداتیان درباره تعداد تیزرها و هزینه آن گفت: همکاری رسانه ملی در زمینه پخش تیزر و میزان تخفیفات قابل تقدیر است. به این دلیل که تیزرها در چند نوبت به ما داده شد آمار دقیقی از تعداد آگهی‌ها و هزینه آن ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز