خبرگزاری کار ایران

تصویر پروانه نمایش فیلم قصه‌ها منتشر شد

علیرغم تمام شایعات فیلم سینمایی قصه‌ها با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است.

 به گزارش ایلنا، قصه‌ها به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد امسال در گروه سینمایی آزاد اکران شد و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت. بعد از اتمام نمایش فیلم در سینما‌ها پروانه نمایش ویدئویی این فیلم توسط شرکت فیلمسازان جوان گرفته شد. بعد از توزیع سراسری فیلم در شبکه نمایش خانگی شایعاتی مبنی بر توزیع غیرمجاز فیلم بر سر زبان‌ها افتاد.

میثم معراجی (مدیرعامل این شرکت) در این خصوص توضیحاتی اراته داد: نسخه کامل فیلم سینمایی قصه‌ها در تاریخ 5 بهمن 94در شورای بازبینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پروانه نمایشی به شماره ۹۲۹۶۱/۹۳/۱۵۴ دریافت کرده که پروانه نمایش آن نیز موجود است و تصویر آن در اختیاز رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

این فیلم در تاریخ ۶ آبان ماه در سراسر کشور با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری شرکت گلرنگ رسانه در تیراژ ۵۰۰ هزار نسخه توزیع شد.

معراجی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همچون گذشته کمال همکاری را با این شرکت داشته و کسانی که دست به اینگونه شایعات می‌زنند قصد تخریب دارند که البته ناکام می‌مانند.

فاطمه معتمدآریا، فرهاد اصلانی، گلاب آدینه، مهدی هاشمی، نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، حبیب رضایی، بابک حمیدیان، باران کوثری، پیمان معادی، صابر ابر، شاهرخ فروتنیان، مهراوه شریفی نیا، حسن معجونی، ریما رامین فر بازیگران این فیلم هستند.

داستان قصه‌ها گذر به هفت زندگی و آدم‌هایی است که درشرایطی نه استثنایی، در موقعیت‌هایی شبیه به بسیاری از آدم‌های جامعه، زندگی را سر می‌کنند.

این فیلم برنده جایزه بهترین فیلمنامه هفتاد و یکمین دوره جشنواره ونیز بوده است.

کد خبر : ۳۱۸۶۴۸