خبرگزاری کار ایران

کتاب جامع ترافیک برای کودکان در دست انتشار است

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۰۸۳

محمود برآبادی از مجموعه آثار آموزشی خود در حوزه‌ی کودک و نوجوان سخن گفت.

محمود برآبادی (نویسنده کودک و نوجوان )درباره یک رمانِ نوجوان که در دست چاپ دارد؛ به خبرنگار ایلنا گفت: رمان «امیر خرگوش» را قرار است نشر محراب قلم در صد صفحه منتشر کند. این رمان درباره پسری است به نام امیر که در محله‌ی سه راه شکوفه زندگی می‌کند و دانش‌آموز نخوان و تنبلی است و علاقه دارد که به زودی پولدار شود. به همین دلیل به کارهای خلاف روی می‌آورد.

او ادامه داد: امیر خیلی دلش می‌خواهد که دوستانش او را «امیر یوزپلنگ» صدا کنند. اما او دل و جرئت کارهای خلاف را ندارد و در جریان کار هم می‌فهمد که این راه درستی نیست. از اینجاست که دوستانش به خاطر ترس او از کار خلاف، «امیر خرگوش» صدایش می‌زنند.

این نویسنده‌ی کودک و نوجوان با اشاره به یک مجموعه بیان کرد: مجموعه‌ی « رفت و آمد در شهر» را که یک مجموعه‌ی آموزشی است ، نشر مدرسه منتشر می‌کند. «رفت و آمد در شهر» 6 جلد دارد که هرکدام 24 صفحه است و مخاطب آن کودکان هستند.

برآبادی همچنین به یک مجموعه‌ی 3 جلدی اشاره کرد و درباره آن گفت: «کتاب جامع ترافیک» مجموعه‌ای است که نشر قدیانی آن را به زودی منتشر می‌کند. 2 جلد از این مجموعه هم‌اکنون آماده‌ی چاپ است و جلد سوم آن نیز به زودی آماده‌ی انتشار می‌شود.

او  در پایان افزود: جلد اول این مجموعه با نام «فرهنگ مصور ترافیک»، جلد دوم با نام «راه‌ آهن شهری، مترو» و جلد سوم با نام «اتوبوس تندرو، بی‌آرتی» منتشر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز