خبرگزاری کار ایران

حرکت خیرخواهانه گروه «نوشه»؛

نیما رئیسی برای هنرمندان در مضیقه می‌خواند

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۹۶۲

گروه نوشه در حرکتی خیرخواهانه به منظور حمایت از هنرمندان در مضیقه قرار گرفته‌ی تئاتر و سینما؛ فردا - 19 مهر- در سالن اصلی برج آزادی اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در این کنسرت؛ به سرپرستی نیوشا بریمانی و خوانندگی نیما رئیسی؛ قطعاتی از موسیقی‌های نوستالژیک دهه 60 و 50 اجرا می‌شود.

در گروه «نوشه» رضا لمعانی (گیتار)، مینو قاسم پور (قانون)، شایان ریاحی (پرکاشن)، عسل ملک‌زاده (دف)، غزل مهدوی (پیانو)، نیلوفر ابراهیمی (فلوت)، پرهام پیمان‌پور (گیتارباس) و نیوشا بریمانی‌‌‌ (کمانچه، همخوان و سرپرست گروه) در کنار نیما رئیسی اجرا می‌کنند.

نیوشا بریمانى سرپرست گروه نوشه؛ متولد سال ١٣٦٣ و فارغ التحصیل هنرستان و دانشگاه عالى موسیقى، نوازندگى کمانچه را از سال ١٣٧٣ زیر نظر اساتیدى همچون اردشیر کامکار، سعید فرجپورى و محمد مقدسى فرا گرفته است. همکاری‌هـاى متعدد در ضبط آثار صوتى و سریال‌هاى تلویزیونى، همکارى با گروه اروپایى آریفا از سال ۲۰۱۲، همکارى با گروه آلمانى به سرپرستى گالاس، اجراى کنسرت در داخل و خارج از کشور ازجمله کانادا، سوئد، مکزیک، آلمان، فرانسه، دانمارک، هلند، مراکش، اتریش، بلژیک، ژاپن، لهستان و ... ازجمله فعالیت‌های هنری این خواننده جوان است.

کنسرت گروه «نوشه» فردا - 19 مهر- در دو سانس هفت و نیم و نه و نیم شب برگزار می‌شود.

این کنسرت در برج آزادی است و بلیت‌فروشی آن از طریق سایت تیوال انجام می‌شود.

بهای بلیت 80000 تومان قرار داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز