خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت سازندگان فیلم «محمد رسول الله» به مناسبت حادثه منا

به دنبال وقوع حادثه منا و اعلام عزای عمومی از سوی مقام معظم رهبری؛ سازندگان فیلم محمد رسول الله (ص) پیام تسلیتی را صادر کردند.

به گزارش ایلنا، در این پیام تسلیت آمده است: فاجعهٔ انسانی مکه مکرمه و کشته و زخمی شدن صد‌ها زائر ایرانی و همچنین مسلمانان سایر کشورهای جهان در مراسم حج محمدی کام تمامی مسلمانان را در روز عید قربان تلخ کرده است و عید آنان را به عزا تبدیل کرده است.

حرم و شهری که بعد از بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) باید خانه امن الهی باشد امروز به دلیل مدیریت غلط و غیرالهی حکام سعودی شاهد فجایعی همچون منا است. اتفاقاتی که در روز پنجشنبه دوم مهرماه و پیش از آن رخ داد نشانه کاملی از بی‌کفایتی حکام سعودی در میزبانی از مسلمانان و پیروان راستین حضرت محمد (ص) است.

شرکت سینمایی نور تابان به عنوان تهیه کننده و پخش کننده فیلم محمد رسول الله (ص) و همچنین سایر سازندگان این فیلم این مصیبت عظما را به مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی)، ملت مسلمان ایران و تمامی کشور‌های مسلمان و خانواده‌های داغدار زائران جان باخته در حادثه منا تسلیت می‌گوید و از خداوند برای آنان طلب آمرزش می‌کند.

 همچنین در خبری جداگانه میزان فروش این فیلم تا روز جمعه ۳ مهر اعلام شد بر این اساس میزان فروش فیلم محمد رسول الله (ص) در روز چهارشنبه ۱ مهرماه در تهران ۵۸ میلیون تومان و در شهرستان ۹۸ میلیون تومان بوده است. همچنین میزان فروش این فیلم در روز پنجشنبه ۲ مهر ماه در تهران ۱۵۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها بیش از ۱۸۰ میلیون تومان بوده است.

فروش این فیلم تاکنون از مرز ۷ میلیارد تومان عبور کرده است.

فیلم محمد رسول الله (ص) به کار گردانی مجید مجیدی از ۵ شهریور در ۴۰ سینمای تهران و ۸۹ سینمای شهرستان در حال اکران است.

کد خبر : ۳۰۷۶۶۶