خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه کودک و نوجوان از پخش آزمایشی شبکه کودک خبر داد؛

آغاز به کار شبکه کودک با سال تحصیلی/ارتقای شبکه پویا

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۸۰۰

مدیر شبکه کودک و نوجوان ارتقاء کانال تلویزیونی پویا و آغاز پخش آزمایشی کانال کودک را از برنامه‌های شبکه کودک و نوجوان اعلام کرد و گفت: کانال کودک پخش آزمایشی برنامه‌های خود را همزمان با آغاز سال تحصیلی، در پاییز آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، نشست اعلام برنامه‌های فصل پاییز شبکه تلویزیونی کودک و نوجوان با حضور محمد سرشار، مدیر این شبکه و اهالی رسانه صبح امروز، 22 شهریورماه در سازمان صداوسیما برگزار شد.

سرشار با اشاره به برنامه‌های فصل پاییز شبکه تلویزیون کودک و نوجوان؛ گفت: ارتقاء کانال تلویزیونی پویا و آغاز پخش آزمایشی کانال کودک از جمله برنامه‌های شبکه کودک و نوجوان خواهد بود.

مدیر شبکه کودک و نوجوان افزود: از ابتدای مهر سال 94 پخش برنامه‌های شبکه تلویزیونی کودک و نوجوان برای مخاطب خردسال آغاز خواهد شد. کانال خردسال شبکه کودک و نوجوان با برند پویا فعالیت خواهد کرد و با افزایش برنامه‌های جدید خود از پنج درصد به 20 درصد و افزایش پخش برنامه‌های ایرانی از 30 درصد به 50 درصد از ساعت 8 الی 14 برای خردسال فعالیت می‌کند.

وی با بیان این مطلب که همزمان با آغاز سال تحصیلی، کانال کودک پخش آزمایشی برنامه‌های خود را آغاز خواهد کرد ادامه داد:   پخش آزمایشی کانال کودک  از ساعت 14 الی 22 شب خواهد بود همچنین از برند و هویت بصری کانال کودک در پایان فصل پاییز رونمایی خواهد شد.

مدیر شبکه کودک و نوجوان؛ تخصصی شدن برنامه‌ها برای مخاطب کودک، پخش برنامه‌های جدید با سهم 20 درصد و پخش برنامه‌های ایرانی با سهم 50 درصد را از  ویژگی‌های این کانال عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز