خبرگزاری کار ایران

نشر "میم"‌ با "در دنیای تو ساعت چند است" متولد شد

مراسم رونمایی آلبوم "در دنیای تو ساعت چند است" به همراه جشن تولد نشر "میم" عصر روز گذشته - جمعه 13 شهریور - در کافه "وی" برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در این مراسم که با حضور هنرمندان موسیقی و سینما و همچنین علاقمندان موسیقی این فیلم برگزار می‌شد؛ در ابتدا کلیپ موسیقی"کی‌سه" به کارگردانی مانی دستگردی پخش شد.

مانی دستگردی درباره این کلیپ گفت: جامعه‌ی هنر امروز ما کمی دچار بی اخلاقی شده است. برای من بعد انسانی و شخصیتی هنرمندان خیلی فراتر از هنرشان است البته تمام عزیزانی که اینجا حضور دارند؛ هنرشان به ایران ثابت شده اما فکر می کنم که مهترین ویژگی این عزیزان اخلاق و انسانیتشان بود.

6

نیما جوان (مدیر شرکت پخش جوان) در ادامه درباره فیلم و موسیقی "در دنیای تو ساعت چند است" بیان کرد: فکر می‌کنم همه‌ی ما این فیلم را دیدیم. وقتی اولین بار فیلم به اتمام رسید من و دوستم از سالن بیرون آمدیم و دوباره بلیت خریدیم و بلافاصله دوباره به تماشای این اثر نشستیم. من فکر می‌کنم این فیلم با تصاویر زیبا و عاشقانه دقیق و درستش در کنار موسیقی به یک یگانگی رسیده بود.

کریستف رضاعی آهنگساز موسیقی فیلم "در دنیای تو ساعت چند است" در ابتدای صحبت‌هایش اشاره‌ای به صنعت موسیقی داشت و گفت: ما یک لوح فشرده دوازده سانتی‌متری با یک میلیمتر قطر در دست داریم اما پشت این لوح هزاران نفر مثل یک زنجیر متصل زحمت کشیدند. هنرمندان، آهنگسازان، صدابرداران، نشر و تولید، گرافیست، شرکت پخش و درنهایت فروشگاه‌ها برای تولید یک آلبوم تلاش می‌کنند.

وی افزود: من در نظر دارم که با نشر "میم" سالانه دو یا سه آلبوم منتشر کنم و فعلا هم روی کارهای شخصی خودم متمرکز هستم. از خبرنگاران و رسانه‌ها تشکر می‌کنم که همیشه پشت من بودند و باعث شدند تصمیم تاسیس نشر را بگیرم همچنین رامین صدیقی که در طول این 15 سال بازیگوشی در کنار هم بسیار آموختیم. همچنین از بابک چمن‌آرا برای دست‌یابی به مجوزهای این اثر کمال تشکر را دارم.

IMG_7895_rbe859f8375f2db9c62f134ee00992ad7

روزبه رخشا خواننده کار درباره نحوه حضورش در این آلبوم گفت: در زندگی آدم‌ها اتفاقات ساده‌ای رخ می‌دهد که اکثرا بی‌تفاوت از کنار آن می‌گذرند اما من ساده نگذشتم و توانستم به این موفقیت دست پیدا کنم. من به پیشنهاد صفی یزدانیان چند کار گیلکی برای این کار آماده و تقدیم کریستف رضاعی کردم. درواقع برای این اثر زحمتی نکشیده و بار اصلی روی دوش آهنگساز و دیگر عوامل آن بود. 

در آلبوم  موسیقی فیلم "در دنیای تو ساعت چند است" که نشر "میم" آن را منتشر کرده؛ 29 قطعه قرار داده شده است. روزبه رخشا ( خواننده)، ماکان اشگواری (خواننده)، مهرداد پاکباز (گیتار کلاسیک)، بابک امیرمبشر (گیتار آکوستیک و گیتار جَز)، احسان صدیق ( گیتار الکتریک)، بردیا کیارس (ویولن و ویولا)، هومن نامداری (کلارینت) و مجید اسماعیلی (ویولنسل) هنرمندانی هستند که ساخته‌های کریستف رضاعی را اجرا کردند.

در مراسم  روز گذشته، هنرمندانی چون؛ علی مصفا، لیلا حاتمی، فردین صاحب‌زمانی، صفی یزدانیان، احسان صدیق، مهرداد پاکباز، رامین صدیقی حضور داشتند.

3

کد خبر : ۳۰۲۶۲۱