خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه نقاشی خط قرآنی در نگارخانه گلستان

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۰۸۷

نگارخانه گلستان میزبان برپایی نمایشگاه نقاشی خط قرآنی مقطعه تا پایان ماه مبارک رمضان است.

به گزارش ایلنا؛ تابلوهای ارائه شده در این نمایشگاه از آثار علی مینایی فرد برنده مسابقه خوشنویسی بوسنی و هرزگوین است که با استفاده حروف رمزدار ۲۹ سوره از سوره های دارای حروف مقطعه قرآن کریم خلق شده که در معرض بازدید عموم قرار داده می شود.

سه اثر آیه الکرسی،بسم الله الرحمان الرحیم و مرغ باغ ملکوت در سبک گرافیک کامپیوتری است که به عنوان سبکی جدید در طراحی آثار قرآنی به شمار می رود.

ابعاد آثار ارائه شده در این نمایشگاه ۴۰در ۴۰ است و تابلو مرغ باغ ملکوت با ابعادی در حدود یک متر و بزرگتر از سایر آثار با سبک نقاشی خط، دست ساز و نوع متفاوتی از آثار ویژه قرآنی به شمار می رود که در این نمایشگاه به نمایش در آمده است.

این نمایشگاه از روز پنج شنبه ۱۸ تیر ماه هم زمان با شب های قدر به مدت دو هفته با نگاهی متفاوت به کتابت قرآن در این فرهنگسرا برگزار می شود.علاقه‌مندان جهت بازدید از این آثار هنری می‌توانند تا ۲۶ تیرماه، ساعت ۹ تا ۱۹ به فرهنگ‌سرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۷۷۸۴۱۳۷۶ تماس بگیرند.

علاقمندان برای آگاهی از آخرین اخبار برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری شهر تهران و منطقه هشت می‌توانند به نشانی ساب پورتال Golestan.farhangsara.ir  مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز