خبرگزاری کار ایران

دبیر جشنواره «باران رحمت» در گفتگو با ایلنا:

کیفیت آثار از تراز کار دانشجویی بالاتر است

دبیر دومین جشنواره سراسری «باران رحمت» نسبت به معرفی نیروهای مستعد ورود به بازار کار در مراسم اختتامیه ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین پارسایی به ارائه توضیحاتی درباره روند برگزاری جشنواره «باران رحمت» پرداخت و درباره اجرای نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی گفت: عمده تماشاگران نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی ما بعد از افطار در محل حاضر می‌شوند و طی این چند روز استقبال خوبی را شاهد بودیم. البته طبیعی است که توجه مخاطبان در ساعات مختلف روز تفاوت می‌کند.

او افزود: شب‌ها بعد از افطار مردم در محوطه باز مجموعه خانه هنرمندان ایران شاهد اجرای برنامه‌هایی ازجمله "ترنا بازی" هستند.

دبیر دومین جشنواره سراسری «باران رحمت» در ادامه خاطرنشان کرد: گالری‌های میرمیران و پاییز این مجموعه از ساعت 15:30 تا 20:30 میزبان علاقه‌مندان هستند و برنامه «شب عکس» بر بام خانه هنرمندان برگزار می‌شود. همچنین از چند روز دیگر بخش جدید پخش فیلم‌های منتخب را داریم که در سه بازه‌ی زمانی در تالار استاد شهناز اکران می‌شوند.

پارسایی درباره برنامه‌های این جشنواره در روزهای تعطیل لیالی قدر گفت: در روزهای تعطیل، گالری‌ها میزبان تماشاگران هستند و نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی نیز در قالب ویژه برنامه‌هایی که خانه هنرمندان ایران دارد به کار ادامه می‌دهند. این مجموعه برنامه‌های مناسبتی تا سحر ادامه خواهد داشت و به نقل‌های مذهبی و آیینی می‌پردازد.

این مدیر با تاکید براینکه یکی از اهداف برگزاری جشنواره کارآفرینی است؛ اظهار کرد: تعداد زیادی از آثار هنرجویان و دانشجویان سراسر کشور به دست ما رسیده که از سطح بسیار بالایی برخوردار هستند. دلیل این امر فعالیت حرفه‌ای بعضی از دانشجویان پیش از تحصیل در مراکز علمی کاربردی است که از این طریق به ارتقای علمی می‌اندیشند.

او تصریح کرد:‌ فکر می‌کنم بیست و سوم تیرماه در مراسم اختتامیه جشنواره نه تنها افراد نخبه را معرفی کنیم؛ بلکه تعدادی از نیروهای حرفه‌ای وارد بازار کار شوند.

کد خبر : ۲۸۸۵۰۴