خبرگزاری کار ایران

رونمایی از نرم‌افزار«گنجینه» پیش از ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۴۵۲

نشر معارف درنظر دارد از جدیدترین نرم‌فزار دینی- مذهبی خود به نام«گنجینه» در حوزه نشر دیجیتال در آستانه ماه مبارک رمضان رونمایی کند.

به گزارش ایلنا؛ «گنجینه» مجموعه‌ای از چهار کتاب برجسته و ارزشمند مسلمانان و شیعیان مشتمل بر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و مفاتیح‌الجنان است که در نوع خود اولین و جامع‌ترین نرم افزار دینی - مذهبی چهار زبانه (فارسی، عربی، انگلیسی و اسپانیایی) در نشر دیجیتال با  قابلیت نصب در هر نوع گوشی موبایل دارای سیستم عامل اندروید و ios است.

از ویژگی‌های نرم‌افزار می‌توان قابلیت انتخاب و پشتیبانی از چهار زبان مختلف به‌عنوان پیش فرض (انگلیسی، اسپانیایی، فارسی و عربی)، پشتیبانی از فونت‌های گوناگون در سایز موردنظر کاربر برای متن عربی و ترجمه به‌صورت جداگانه، در نظر گرفتن فهرست برای هر کدام از کتب به‌صورت جداگانه به منظور دسترسی آسانتر به محتوای کتاب‌ها با قابلیت جستجو، قابلیت جستجو در کل کتاب‌ها و قابلیت ختم قرآن، قابلیت به اشتراک‌گذاری هر آیه یا فراز از طریق ایمیل و پیامک قابلیت دانلود و پخش صوت هر سوره توسط قاری‌های گوناگون و... را نام برد.

«گنجینه» قرار است دوشنبه (بیست و پنجم خرداد)؛ ساعت 11 در سالن کنفرانس ساختمان شماره یک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها واقع در میدان ولیعصر، خیابان ولیعصر، خیابان زرتشت غربی، پلاک 106 رونمایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز