خبرگزاری کار ایران

بازسازی تماشاخانه سنگلج با همکاری شهرداری

جلسه هم‌اندیشی مدیران شهرداری منطقه 12 و مدیر تماشاخانه سنگلج با حضور شهرام گیل‌آبادی (رئیس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین‌الملل) صبح امروز سه شنبه- 19 خرداد- در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که علاوه بر معاون فرهنگی- اجتماعی شهردار منطقه 12 تعدادی از کارشناسان هنری مرکز هنرهای نمایشی هم حضور داشتند، نگاه حمایتی شهردار منطقه 12 از فضاهای فرهنگی موجود در بافت قدیم تهران مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد تفاهنامه همکاری تماشاخانه سنگلج با شهرداری منطقه 12 به زودی منعقد شود.

در این نشست؛ گیل‌آبادی با اشاره به پتانسیل موجود در فضای فرهنگی منطقه 12 تهران گفت: خوشبختانه شهردار تهران توجه ویژه‌ای به منطقه 12 دارند و حضور ملکی در این منطقه نشانگر دغدغه‌های خاص فرهنگی ایشان است.

رئیس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین‌الملل شهرداری تهران در ادامه با تاکید بر اهمیت تماشاخانه سنگلج افزود: این تماشاخانه به عنوان یک پایگاه که امکان حضور به بسیاری از  هنرمندان شناخته شده تئاتر امروز داد باید به جایگاه ویژه خود بازگردد و این مهم بی‌شک با نگاه دغدغه‌مند شهردار منطقه و معاونین ایشان اجرایی خواهد شد.

ملکی هم با اشاره به تشکیل یک پاتوق فرهنگی در تماشاخانه سنگلج اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم که از فضاهای موجود در منطقه به درست‌ترین شکل ممکن در راستای اهداف فرهنگی و اجتماعی خود استفاده کنیم و بی‌شک یکی از فضاهایی که می‌تواند هم به ما کمک کند و هم هنرمندان را به یکدیگر نزدیک کند؛ تماشاخانه سنگلج است.

در ادامه این نشست و طرح موضوع های مختلف مقرر شد تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری منطقه 12 و تماشاخانه سنگلج منعقد شود تا مسائلی همچون بازسازی بخش‌هایی از ساختمان و مرتفع ساختن مشکلات فنی، حمایت از نشست‌های ماهانه تماشاخانه و موارد دیگر در قابل این تفاهم‌نامه اجرایی شود.

جلسه هم‌اندیشی با مدیران شهرداری منطقه 12 به دعوت مدیر تماشاخانه سنگلج و در آغاز فصل جدید فعالیت‌های این مجموعه برگزار شد.

کد خبر : ۲۸۲۶۱۱