خبرگزاری کار ایران

معرفی کاندیدهای جایزه طراحی پوستر و عکس جشنواره تئاتر دانشگاهی

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۴۸۱

کاندیداهای دریافت جوایز طراحی پوستر هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران معرفی شدند اما هیات داوران در بخش عکس کاندیدی نداشت.

به گزارش ایلنا، طبق اعلام داوران بخش پوستر، فرید نظری برای طراحی پوستر «هدیه جشن سالگرد»، میثم خاوری برای طراحی پوسترهای «بداهه‌گویی پیش از انتحار، مهدخت، ترب»، محمود منفرد برای طراحی پوستر «دیگری» و حسین گل‌پور برای طراحی پوستر نمایش «متد» کاندید دریافت جایزه برگزیده طراحی پوستر هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی هستند.

هیات داوران بخش عکس جشنواره در این بخش هیچ کاندیدی معرفی نکرده است و طبق اطلاعات اعلام شده؛ عکاس برگزیده و شایسته تقدیر در مراسم پایانی جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی می‌شوند.

ابراهیم نوروزی عکاس و برنده دو جایزه جهانی ورلد پرس، حمید جبلی عکاس و هنرمند تئاتر و سینما و حبیب رضایی هنرمند سینما و تئاتر در بخش «عکس» به همراه امیر اسمی گرافیست، فرزاد ادیبی گرافیست و مدرس و حسین پاکدل نویسنده، بازیگر و کارگردان در بخش «پوستر» داوری آثار راه‌یافته به بخش «عکس و پوستر» هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی را برعهده داشتند.

اختتامیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی امروز شنبه – 9 خرداد – ساعت 18 در سالن اصلی مجموعه تئاتر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز