خبرگزاری کار ایران

فیلم تئاتر "کلوچه دارچینی" وارد بازار می‌شود

فیلم تئاتر نمایش "کلوچه دارچینی" با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد بازار می شود.

به گزارش ایلنا، «کلوچه دارچینی» که در سال گذشته با نزدیک به پانزده هزار تماشاگر یکی از پرمخاطب‌ترین نمایش‌های مرکز تولید تئاتر و سینما تئاتر کانون بود با کارگردانی مریم کاظمی به زودی در کلیه مراکز و فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عرضه  می‌شود.

کارگردان تلویزیونی این فیلم تئاتر؛ مهدی گنجی است که در تهیه اوح فشرده نمایش " خاله مرجان و خروس" هم با این گروه همکاری داشته است.

لازم به ذکر است فیلم تئاتر "خاله مرجان و خروس" از تولیدات گذشته این گروه نیز در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان به فروش می‌رسد.

این اثر نمایشی موزیکال، بر اساس یک داستان فولکلور ایرانی شکل گرفته که در کتاب فارسی دوم دبستان پدرها و مادرهای امروز وجود داشت. داستان معروف "قوقولی قوقو" که درباره خروسی بودکه می خواست شب‌ها بیرون از خانه بماند.

طبق اعلان سایت کانون، لوح فشرده این نمایش شاد و موزیکال دو سال پیاپی عنوان پر فروشترین تولیدات کانون را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب از آن خود کرد. کسانی که مایل به تهیه این لوح فشرده هستند، می‌توانند از طریق سایت گروه تئاتر مستقل به آدرس www.freewilltheatre.com و یا تماس با شماره تلفن‌های09357408597  و 09190776098 سفارش داده و تهیه کنند.

کد خبر : ۲۷۹۷۵۸