خبرگزاری کار ایران

کوارتت زهی اروند خبر داد:

اجرای آثاری از موسیقی مجلسی دوره‌ی رمانتیک

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۵۲۰

کوارتت زهی اروند پنج‌شنبه، 21خردادماه از ساعت 8 شب در تالار رودکی روی صحنه می‌رود و آثاری را از آهنگ‌سازان قرن نوزدهم اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ کوارتت زهی اروند پنج‌شنبه، 21خردادماه از ساعت 8 شب در تالار رودکی روی صحنه می‌رود. اروند در این برنامه که Crisantemi نام دارد، آثاری را از آهنگ‌سازان قرن نوزدهم اجرا می‌شود.

ستاره بهشتی (نوازنده‌ ویولا و استاد دانشگاه تهران) در اجرای «کویینتت زهی شماره‌ی 2» اثر فلیکس مندلسون، آهنگساز شهیر آلمانی، به‌عنوان نوازنده‌ی مهمان به اروند می‌پیوندد.

دیگر اثر اجرایی در این برنامه، قطعه‌ی«کریسانتِمی» اثر جاکوموپوچّینی، آهنگساز ایتالیایی است که در واقع نوعی سوگ‌ آهنگ (Elegy) به حساب می‌آید. نوازندگان اروند این قطعه را به یاد علیرضاخورشیدفر، نوازنده‌ی فقید کنترباس، اجرا می‌کنند.

در این کنسرت هم‌چنین «کوارتت زهی شماره‌ی 2» اثر الکساندر برودین، (آهنگ‌ساز و شیمیدان روسی) نیز نواخته می‌شود.

امیر باورچی (ویولن اوّل)، آوا شادمانی (ویولن دوم)، بابک کوهستانی (ویولا)، و آیدین احمدی‌نژاد (ویولنسل) نوازندگان کوارتت زهی اروند هستند.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت می‌توانند به سایت تیوال(www.tiwall.com) یا سایت تالار وحدت (www.talarvahdat.com) مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز