خبرگزاری کار ایران

وزارت آموزش و پرورش از جوزانی تقدیر کرد

فیلم «ایران برگر» به مناسبت روز معلم روی پرده رفت و وزارت آموزش و پرورش از «مسعود جعفری جوزانی» کارگردان این فیلم به عنوان یک معلم تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی» با حضورعوامل فیلم و مسولان وزارت آموزش و پرورش در سینما فلسطین روی پرده رفت.

در بخشی از این مراسم ، «حمیدرضا کفاش» معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش کشور به مناسبت تقدیر از «مسعود جعفری جوزانی» کارگردان فیلم «ایران برگر»؛ گفت: امروز ما از «مسعود جعفری جوزانی» به عنوان یک معلم یاد می‌کنیم و به مناسبت روز معلم که با میلاد مبارک مولی موحدین حضرت امام علی (ع) مصادف شده است از ایشان به جهت خلق فیلم موفق «ایران برگر» که با طنزی مفرح و نشاط‌انگیز به گشایش گره‌های اجتماعی دست می‌یازد و نیز از آنجا که با بیان و منطقی فخیم، یک معلم را به عنوان شخصیت برجسته فیلم در نقطه اوج داستان نشان می‌دهد مورد تقدیر و قدر‌شناسی قرار می‌دهیم.

«علی اکبرزاده» مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش نیز در مورد فیلم سینمایی «ایران برگر» گفت: قطعاً روش طنز برای انتقال مفهوم و انتقال واژه‌هایی که بعضی اوقات بیان آن‌ها سخت است؛ بسیار مؤثر است. بایستی از آقای «مسعود جعفری جوزانی» کارگردان این فیلم تشکر کنیم که با جرأت و توانمندی کامل، خیلی ظریف و لطیف واقعیتهای جامعه را در یک بُعد خاصش به تصویر کشید و خیلی زیرکانه و با ظرافت توانسته است یک فعالیت اجتماعی را به تصویر بکشد و ما را با یک سری از واقعیتهای جامعه‌مان آشنا کند. امشب فرصت بسیار خوبی برای ماست که از این عزیز بزرگوار تقدیر کنیم.

 «مسعود جعفری جوزانی» نیز گفت: افتخار بزرگی است که به معلم‌های مملکتم از صمیم قلب تعظیم کنم؛ من معتقدم و دیده‌ام که معلم‌ها بیش از پدر و مادر و حتی بیش از اساتید دانشگاه به ما آموختند؛ چون مرحله‌ای که معلم‌ها حضور دارند سخت‌ترین دوران زندگی یک انسان است. چون زمانی است که آدم آینده‌اش تعیین می‌شود. هرگز هیچ خاطره بدی از هیچ معلمی نداشتم و هر ترسی نیز که داشتم با نگاه‌کردن به آن‌ها فرو می‌ریخت. وقتی در کنار معلمم قرار می‌گرفتم احساس می‌کردم یک چ‌تر امنیتی بزرگی بالای سرم است.

کد خبر : ۲۷۴۷۱۰