خبرگزاری کار ایران

"مسافر کوچولو" جلوی دوربین می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۱۳۴

نخستین فیلم بلند سینمایی شاهپور شهبازی با عنوان مسافر کوچولو درآستانه تولید قرارگرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ مجید پریخواه که به‌طور مشترک تهیه‌کنندگی این فیلم را در کنار محمود فلاح(تهیه‌کننده مختارنامه) برعهده دارد؛ ضمن اعلام این خبر افزود: پروانه ساخت  فیلم مسافر کوچولو پیشتر صادر شده بود. دلیل تاخیر در شروع فیلمبرداری این بود که در این مدت مشغول بازنویسی فیلمنامه و پیگیری امور پیش‌تولید و تامین منابع مالی بودیم.

به گفته او؛ مسافر کوچولو فیلمی درباره کودک است و قصه آن در سفر و جاده شکل می‌گیرد. همین امر باعث شده فیلم تدارکات و پیش‌تولید سنگینی داشته باشد.

تهیه‌کننده مسافر کوچولو، ضمن تاکید بر فضای متفاوت و انسانی فیلم در توضیحی بیشتر افزود: این فیلم؛ یک فیلم جاده‌ای با فضای لطیف و انسانی‌ست که سعی می‌کند با عبور از فضای شهری و شهرنشینی، قصه‌ی قهرمانش را که یک کودک است؛ در در دل طبیعت دنبال کند. تلاشی که امیدوارم با همفکری و همکاری همه، به‌ویژه کارگردان فیلم بتواند ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کند. ما برآنیم که در انتخاب گروه بازیگری و تولید فیلم مسافرکوچولو در خدمت بهترین‌های سینمای ایران باشیم.

"پل" و "سکوت پروانه‌ها" فیلم‌های تلویزیونی هستند که پیش از این شاهپور شهبازی و مجید پریخواه به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده در آن همکاری مشترک داشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز